Whats Up…? Messengery v zákaznické komunikaci

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

E-mailové schránky jsou přehlcené řadou nevyžádaných zpráv, nabídek na slevy a většina lidí si již e-maily nepročítá, natož aby potvrdili jejich další získávání. Upadne tedy e-mail marketing do zapomnění? A jak je to s Instant Messagingem?

Přečíst celé

Jak na kreativu vašich kampaní

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Lámete si hlavu nad zajímavou kreativou na sociální sítě, která bude oslovovat vaše nynější či budoucí fanoušky? Ne každý je studnice nápadů a může se stát, že ani po několika hodinách přemýšlení na nic kloudného nepřijdete. Co tedy dělat v případě, že se vám kreativita vyhýbá obloukem a vy potřebujete přijít se zajímavým obsahem?

Přečíst celé

Přivítejme 230 nových emoji pro rok 2019

Nástroje, tipy a inspirace

Emoji – kdo by je neznal? Používáme je v denní komunikaci, setkáváme se s nimi na sociálních sítích, jsou s námi jednoduše po celý den a jejich prostřednictvím můžeme ukázat, jak se cítíme, co děláme nebo na co myslíme, i když jsme schovaní za obrazovkami telefonů.

Přečíst celé

6 trendů a tipů a jak v roce 2019 uspět na sociálních sítích

Sociální sítě

Nestíháte ve svém pracovním tempu veškeré trendy v sociálních médiích sledovat? Nesmutněte! Připravili jsme pro vás seznam těch největších, bez kterých se rozhodně neobejdete i s tipy na nástroje, které rozhodně doporučujeme vyzkoušet!

Přečíst celé

Jak je to s dopravou zdarma a další postřehy z konference RESHOPER – 2. díl

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

Druhý díl nabitý novinkami od našich PPC specialistů Petra s Tomem, kteří se minulý týden zúčastnili konference RESHOPER. Jaké trendy v on-line marketingu se na nás valí? Čtěte dál!

Přečíst celé

Case study: Když PPC tvoří 55–60 % celkových tržeb

Search engine marketingHi Promotion

PPC kampaně jsou stále efektivním nástrojem on-line marketingu. Při správném nastavení a postupnou optimalizací lze jejich potenciál využít skutečně na maximum. Důkazem je i následující případová studie.

Přečíst celé

Tablet je mrtev a další postřehy z konference RESHOPER – 1. díl

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

Naši PPC specialisté Tom a Petr se tento týden zúčastnili konference a veletrhu RESHOPER a sepsali řadu horkých novinek a trendů, které nás v roce 2019 neminou. Co hýbe světem on-line marketingu? Všechny postřehy vám přineseme ve dvou zajímavých článcích. Čtěte dál!

Přečíst celé

Hi Promotion získalo cenného partnera

Hi Promotion

Naše reklamní agentura se těší ze spolupráce, kterou se jí podařilo navázat s jedním z největších hráčů na realitním trhu – společností Edox reality. Naším úkolem bude během celého roku 2019 pracovat na podpoře brandu a pomáhat s náborem nemovitostí k prodeji.

Přečíst celé

Kdo si hraje nezlobí aneb 15 minutová hra, která zlepší komunikaci

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Samostatnost, lidský přístup, zábava – v každé profesi důležité, aby byl člověk schopný si samostatně plnit své úkoly, ale stejně tak důležitá je i schopnost pracovat týmově, protože když si lidé vzájemně pomáhají, je atmosféra na pracovišti vždy příjemnější a i výsledky jsou mnohem lepší. U nás v kanceláři to takto funguje.

Přečíst celé

Seznam zavádí branding

Search engine marketing

Branding, to je strategie, jak vybudovat kvalitní značku. Prvním krokem je stanovení základních hodnot a vizí, druhým je vytvoření jednotlivých výstupů, jako je název či logo. Výslednou prací je sada manuálů, jak s těmito informacemi a materiály pracovat. Důležité je následně o svůj brand pečovat. Co ale zavedení brandingu ve spojení se Seznamem vlastně znamená?

Přečíst celé

YouTube jako sociální síť a nástroj pro tvorbu odkazového profilu

Sociální sítě

Ať už si chcete pustit trailer k novému filmu, vaši oblíbenou hudbu nebo aktuálně velmi populární vlogy, nejpravděpodobněji zabrousíte na YouTube. Tato platforma spatřila světlo světa v roce 2005 a v listopadu 2006 ji odkoupila společnost Google.

Přečíst celé

Průvodce formáty FB ads

Sociální sítě

Jste majitelem firmy, pronikli jste na sociální sítě, jako je Facebook, Twitter či Google+ a píšete pravidelné posty. Zájem o Váš Facebook však bohužel není tak vysoký, jak byste si přáli? V tom případě na scénu nastupuje Facebook Ads, neboli placená reklama na Facebooku, která vám může dopomoci k novým sledovatelům či obchodům.

Přečíst celé