5 tipů pro lepší pozice ve vyhledávání (SEO)

Search engine marketing

Zatímco ještě několik let zpátky nebylo při vyhledávání na internetu výjimkou najít ten správný odkaz na druhé či třetí stránce vyhledávacích výsledků, dnes se jen zřídka stane, že by uživatel musel procházet víc než prvních pár řádků výsledků. Stejně dramatickým vývojem, jako samotné vyhledávací algoritmy, prošla i disciplína zvaná SEO.

Přečíst celé

5 důvodů, proč by vás video reklama měla zajímat

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Proč jsou video reklamy upozaděné a klienti se jich často tak bojí? Mnozí z nich mají pocit, že je tento typ reklamy mimo jejich rozpočet. Jiní mají obavy, že si na vytvoření takové reklamy budou muset najmout speciální agenturu. Ve skutečnosti je však tato možnost reklamy v dosahu mnoha podnikatelů – stačí pro to zdravý rozpočet a správné cílení.

Přečíst celé

Sociální sítě: Vybudujte si se svými zákazníky vztah

Sociální sítě

Začali jste podnikat nebo již podnikáte, ale ještě nejste na sociálních sítích? Sociálních sítí je velké množství, nicméně ne všechny budou pro vaše podnikání přínosné. Právě proto jsme si pro vás připravili přehled sociálních sítí, které vám pomohou v základní orientaci. Tak pojďme na to!

Přečíst celé

3 nejčastější chyby, které zabíjí vaše konverze

Nástroje, tipy a inspirace

Zjednodušeně řečeno, konverze představuje návštěvníka webu, který na něm provede vámi vytouženou akci. Její míra je v podstatě celkové procento takových návštěvníků. Mezi typické konverze patří například vložení jednotlivých produktů do košíku a jejich následný nákup. Pokud zákazníci na vaší stránce nepostupují podobně, máte problém. Nízké konverze nebo jejich náhlý pokles mohou mít několik příčin.

Přečíst celé

Pokročilá analytika nástrojem Hotjar: Koukněte na své webové stránky očima zákazníků

Search engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Říkáte si, že kdyby tak bylo možné vidět naše webové stránky očima zákazníků, podnikání by bylo mnohem jednodušší? Vaše přání je pro vývojáře jasným rozkazem. Představujeme vám Hotjar – nástroj, který zaznamenává (nejen) pohyby zákazníků na vašem webu. Pojďme se tedy podívat, jak tento nástroj pracuje a jak může pomoci vašemu podnikání.

Přečíst celé

Ze světa marketingu 2019: Marketingové akce, na kterých nesmíte chybět

Nástroje, tipy a inspirace

Online prostředí se neustále vyvíjí a bez sledování novinek by se mohlo stát, že nám brzy ujede vlak. Aby tento scénář nenastal, je důležité sledovat nové trendy a neustále na sobě pracovat. Sepsali jsme pro vás seznam akcí, které by si žádný markeťák neměl nechat ujít. Kam se tento rok rozhodně vydat?

Přečíst celé

Trendy v SEO pro rok 2019: Jaké budou dopady na online marketing?

Search engine marketing

SEO patří k oblíbeným marketingovým aktivitám. Pokud splníte určité podmínky a pravidla, můžete se dostat na přední příčky vyhledávačů a zviditelnit tak váš brand. Lepší pozice vám mohou přinést více zákazníků i vyšší tržby. Google ale nikdy nespí a rok 2019 nám přináší několik změn.

Přečíst celé

Srovnání efektivity klasických PPC kampaní

Search engine marketing

PPC, neboli Pay per Click (platba za proklik) patří mezi nejsilnější nástroje online marketingu, který je uplatnitelný pro jakýkoliv druh businessu. PPC reklamy představují revoluci reklamy, neboť platíte pouze za uživatele, kteří klikli na vaši reklamu a mají zájem o vaše produkty či služby.

Přečíst celé

Fungují soutěže na FB a k čemu jsou dobré?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Máte rádi soutěže? Fanoušci Facebooku jistě ano! Soutěže jsou ideální pro nastartování nové facebookové stránky, případně pokud již svou stránku máte, ale vaši fanoušci jsou pasivní a vy byste rádi obnovili jejich aktivitu. Nicméně i když jsou soutěže oblíbené, dokážou nám také pekelně zatopit.

Přečíst celé

Whats Up…? Messengery v zákaznické komunikaci

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

E-mailové schránky jsou přehlcené řadou nevyžádaných zpráv, nabídek na slevy a většina lidí si již e-maily nepročítá, natož aby potvrdili jejich další získávání. Upadne tedy e-mail marketing do zapomnění? A jak je to s Instant Messagingem?

Přečíst celé

Jak na kreativu vašich kampaní

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Lámete si hlavu nad zajímavou kreativou na sociální sítě, která bude oslovovat vaše nynější či budoucí fanoušky? Ne každý je studnice nápadů a může se stát, že ani po několika hodinách přemýšlení na nic kloudného nepřijdete. Co tedy dělat v případě, že se vám kreativita vyhýbá obloukem a vy potřebujete přijít se zajímavým obsahem?

Přečíst celé

Přivítejme 230 nových emoji pro rok 2019

Nástroje, tipy a inspirace

Emoji – kdo by je neznal? Používáme je v denní komunikaci, setkáváme se s nimi na sociálních sítích, jsou s námi jednoduše po celý den a jejich prostřednictvím můžeme ukázat, jak se cítíme, co děláme nebo na co myslíme, i když jsme schovaní za obrazovkami telefonů.

Přečíst celé