Marketingové trendy, novinky, zajímavé a užitečné nástroje Vám představíme v našich pravidelně publikovaných článcích. Držte krok s online světem spolu s námi.
Začali jste podnikat nebo již podnikáte, ale ještě nejste na sociálních sítích? Sociálních sítí je velké množství, nicméně ne všechny budou pro vaše podnikání přínosné. Právě proto jsme si pro vás připravili přehled sociálních sítí, které vám pomohou v základní orientaci. Tak pojďme na to!
Přečíst celéZjednodušeně řečeno, konverze představuje návštěvníka webu, který na něm provede vámi vytouženou akci. Její míra je v podstatě celkové procento takových návštěvníků. Mezi typické konverze patří například vložení jednotlivých produktů do košíku a jejich následný nákup. Pokud zákazníci na vaší stránce nepostupují podobně, máte problém. Nízké konverze nebo jejich náhlý pokles mohou mít několik příčin.
Přečíst celéŘíkáte si, že kdyby tak bylo možné vidět naše webové stránky očima zákazníků, podnikání by bylo mnohem jednodušší? Vaše přání je pro vývojáře jasným rozkazem. Představujeme vám Hotjar – nástroj, který zaznamenává (nejen) pohyby zákazníků na vašem webu. Pojďme se tedy podívat, jak tento nástroj pracuje a jak může pomoci vašemu podnikání.
Přečíst celéOnline prostředí se neustále vyvíjí a bez sledování novinek by se mohlo stát, že nám brzy ujede vlak. Aby tento scénář nenastal, je důležité sledovat nové trendy a neustále na sobě pracovat. Sepsali jsme pro vás seznam akcí, které by si žádný markeťák neměl nechat ujít. Kam se tento rok rozhodně vydat?
Přečíst celéSEO patří k oblíbeným marketingovým aktivitám. Pokud splníte určité podmínky a pravidla, můžete se dostat na přední příčky vyhledávačů a zviditelnit tak váš brand. Lepší pozice vám mohou přinést více zákazníků i vyšší tržby. Google ale nikdy nespí a rok 2019 nám přináší několik změn.
Přečíst celéPPC, neboli Pay per Click (platba za proklik) patří mezi nejsilnější nástroje online marketingu, který je uplatnitelný pro jakýkoliv druh businessu. PPC reklamy představují revoluci reklamy, neboť platíte pouze za uživatele, kteří klikli na vaši reklamu a mají zájem o vaše produkty či služby.
Přečíst celéMáte rádi soutěže? Fanoušci Facebooku jistě ano! Soutěže jsou ideální pro nastartování nové facebookové stránky, případně pokud již svou stránku máte, ale vaši fanoušci jsou pasivní a vy byste rádi obnovili jejich aktivitu. Nicméně i když jsou soutěže oblíbené, dokážou nám také pekelně zatopit.
Přečíst celéE-mailové schránky jsou přehlcené řadou nevyžádaných zpráv, nabídek na slevy a většina lidí si již e-maily nepročítá, natož aby potvrdili jejich další získávání. Upadne tedy e-mail marketing do zapomnění? A jak je to s Instant Messagingem?
Přečíst celéLámete si hlavu nad zajímavou kreativou na sociální sítě, která bude oslovovat vaše nynější či budoucí fanoušky? Ne každý je studnice nápadů a může se stát, že ani po několika hodinách přemýšlení na nic kloudného nepřijdete. Co tedy dělat v případě, že se vám kreativita vyhýbá obloukem a vy potřebujete přijít se zajímavým obsahem?
Přečíst celéEmoji – kdo by je neznal? Používáme je v denní komunikaci, setkáváme se s nimi na sociálních sítích, jsou s námi jednoduše po celý den a jejich prostřednictvím můžeme ukázat, jak se cítíme, co děláme nebo na co myslíme, i když jsme schovaní za obrazovkami telefonů.
Přečíst celéNestíháte ve svém pracovním tempu veškeré trendy v sociálních médiích sledovat? Nesmutněte! Připravili jsme pro vás seznam těch největších, bez kterých se rozhodně neobejdete i s tipy na nástroje, které rozhodně doporučujeme vyzkoušet!
Přečíst celéDruhý díl nabitý novinkami od našich PPC specialistů Petra s Tomem, kteří se minulý týden zúčastnili konference RESHOPER. Jaké trendy v on-line marketingu se na nás valí? Čtěte dál!
Přečíst celéChcete i Vy zjistit jak Vám můžeme pomoci, případně zda najdeme originální neotřelé řešení, které Vás zase posune dál? Věnujte nám půl hodinky na setkání, kde zjistíte, jak by to celé mohlo vypadat.
Chci se setkat