Marketingové trendy, novinky, zajímavé a užitečné nástroje Vám představíme v našich pravidelně publikovaných článcích. Držte krok s online světem spolu s námi.
Pop-up okna jsou dvousečný meč. Na jednu stranu zvyšují konverze, ale zároveň mohou zákazníkům zhoršit užívání stránek a rychle je z nich odehnat. Proto je důležité vědět, jak s vyskakovacími okny zpracovávat, aby vám přinesla užitek a nezpůsobila škodu.
Přečíst celéMáte kvalitní produkt, který vašim zákazníkům zlepší nebo usnadní život, kdykoliv se ale snažíte o svém produktu nebo službě napsat newsletter nebo popisek na webovky, z ničeho nic se proměníte na chlápka z telemarketingu, který prodává magické vysavače?
Přečíst celéNo, dobře. Universal Analytics ještě žije, ale ve skutečnosti jen do 1. července 2023, což je termín, který se blíží mílovými kroky. Co to však znamená pro webovou analytiku obecně a jak si s přechodem prakticky poradit?
Přečíst celéZdá se, že existuje nekonečné množství SEO faktorů, které mohou ovlivnit vaše postavení ve výsledcích vyhledávání. Stále platí, že originální a hodnotný obsah je ze všeho nejdůležitější. Jestliže však i přesto nedosahujete vytouženého umístění, možná se nevědomě dopouštíte některých z těchto SEO faux pas.
Přečíst celéPokud se pohybujete v online prostředí, vytváříte marketingovou strategii pro svůj byznys nebo jen chcete založit Instagram a nevíte, jaké jsou aktuální trendy? Vytvořili jsme pro vás malý přehled...
Přečíst celéJak se nám podařilo rozběhnout kampaně a naskočit do rozjetého vlaku, který už byl plný reklam jiných prodejců menstruačních kalhotek? Jak jsme se dostali na 7% PNO hned na startu komunikace a kde jsme objevili skulinku, kterou jsme se vydali?
Přečíst celéZačátkem roku vstoupila v účinnost novela zákona o ochraně spotřebitele, která ošetřuje už dlouhodobě problematické falešné slevy. Nová pravidla se však nevztahují pouze na ně. Na co všechno si musíte nyní jako vlastník e-shopu dát pozor?
Přečíst celéUž řadu let se vyhlašují žebříčky falešných slev, které zákazníky varují před nekalými praktikami e-shopů jako je umělé navyšování cen. Koncem roku 2022 se však změnil zákon, který si na takové e-shopy posvítí. Ačkoliv možná žádné takové triky nepoužíváte, nová pravidla by vás rozhodně měla zajímat ať nechtěně neporušíte zákon.
Přečíst celéNěkteré vánoční reklamy nás opakovaně doprovázejí každý rok. Dokonce je vnímáme jako symbol vánočních svátků. Příkladem je například reklama na Kofolu z roku 2003 o zlatém prasátku. Snad každá značka sní o vytvoření takové legendární kampaně, není to však jednoduché.
Přečíst celéV tomto období máte šanci upoutat své zákazníky akčními nabídkami a zvýšit své tržby. Je však třeba dát si pozor na změny, které regulují falešné slevy a jiné nekalé praktiky. Dejte si proto pozor ať se nechtěně nedostanete do maléru.
Přečíst celéBlack Friday. Halloween. Vánoce. Dostáváme se do posledního čtvrtletí roku, a to pro řadu firem znamená honbu za splněním plánované roční tržby. Naštěstí vám blížící se svátky umožní tematicky se svým zákazníkům připomenout a poskytnout jim neodolatelné nabídky.
Přečíst celéKvalitní obsah? Poslední roky je stále populárnější audiovizuální obsah. Pokud jste do své marketingové strategie ještě nezapojili videa, je nejvyšší čas se nad touto formou obsahu zamyslet.
Přečíst celéChcete i Vy zjistit jak Vám můžeme pomoci, případně zda najdeme originální neotřelé řešení, které Vás zase posune dál? Věnujte nám půl hodinky na setkání, kde zjistíte, jak by to celé mohlo vypadat.
Chci se setkat