Novinky ze světa velkých značek, které určitě znáte i vy

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

Zajímá vás, co velkého se odehrálo ve světě marketingu za poslední týdny? Nejen sociální sítě, ale také velikáni jako Google nebo Nike si pro veřejnost přichystali novinky, o kterých byste měli vědět i vy.

Přečíst celé

TikTok: Marketing, budování brandu a co byste o sociální síti měli vědět?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Sociální síť TikTok nabývá na popularitě. Podle statistik se v návštěvnosti nachází na 4.místě hned za Instagramem. Čím se TikTok vyznačuje a jakým značkám se vyplatí využívat TikTok jako jeden z marketingových komunikačních kanálů?

Přečíst celé

Google CSS: Jak s ním ušetřit na útratách v Google Nákupech?

Search engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Co je Google CSS program? Způsob, který umožňuje jiným srovnávačům zapojit se do Google Nákupů a Vám může také ušetřit na nákladech za kliky...

Přečíst celé

Marketplace na Facebooku se otevírá i pro firmy

NovinkySociální sítě

Znáte Marketplace? Platforma až dosud sloužila na prodej produktů mezi uživateli. Nyní však mění koncept a Facebook ji zpřístupňuje i pro firmy, které se pohybují v B2C sektoru.

Přečíst celé

Pro marketingovou strategii je důležité znát své PNO

Nástroje, tipy a inspirace

Používáte jednu z nejdůležitějších metrik, díky kterým dokážete vyhodnotit zda jsou Vaše kampaně úspěšné?

Přečíst celé

Jak napsat zajímavý článek na blog?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Dnes je již blog součástí téměř každé webové stránky. Ať prodáváte zboží nebo služby, blog, který poskytne zákazníkům nějakou extra hodnotu, je prostě něčím, co nesmí v horním menu chybět.

Přečíst celé

Kreativní a užitečný obsah, který podpoří váš byznys v době pandemie

Obsahový marketing

Content marketing a obsahová stránka webu bývají často ze strany firem zanedbávány. Jelikož obsah nepřináší okamžité výsledky v podobě tržeb, manažerům se do něj nechce investovat. Benefity, které z něj plynou, se často ukazují až po delší době. Vyprávět by vám o něm mohli ti, kteří se už dávno těší plodům obsahového marketingu a okupují první příčky ve vyhledávačích.

Přečíst celé

Jsme online: Jak jsme se z kanceláře přesunuli na home office?

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Epidemické období mnohým firmám znemožňuje provoz. Ti, kterým to je umožněno, přesouvají většinu své činnosti do online světa. My, jako marketingová agentura, se v online světě, samozřejmě, pohybujeme už dlouho. Teď jsme ale i my byli přinuceni změnit působiště.

Přečíst celé

Koronavirus a sociální sítě: Jak komunikovat značku na sociálních sítích v tomto těžkém období?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

O momentální situaci toho není třeba moc říkat. Je nám všem známá. Koronavirus je na vzestupu a ohrožuje lidské i ekonomické zdraví. Zastihl nás nepřipravené. Asi za to může lidská povaha - s krizí nepočítáme a neplánujeme, dokud skutečně nepřijde a nesmete nás všechny z nohou.

Přečíst celé

Nezapomeňte na právní ochranu výrobků – Jak na patent a průmyslový vzor

Nástroje, tipy a inspirace

V rámci spolupráce se Shoptetem jsme narazili na zajímavé téma a požádali proto specialistku Evu Knirschovou, aby se vyjádřila k problematice ochrany výrobků, která se již dříve rozepsala na toto téma na 

Přečíst celé

Linkbuilding - sofistikované budování značky a získávání lepších pozic ve vyhledávačích

Obsahový marketingSearch engine marketing

Linkbuilding je neodmyslitelnou součástí služby SEO. Stejně jako ostatní aspekty i linkbuilding se rychle vyvíjí a důležitost vysoce kvalitních zpětných linků roste. Pokud se tedy chcete dostat na přední příčky vyhledávačů, jako Google a Seznam, linkbuilding je jeden ze způsobů, jak na to.

Přečíst celé

Case study: Klientovi jsme zvýšili organickou návštěvnost webu o 470 %

Search engine marketingHi Promotion

Ať je vaše webová stránka jakkoli originální a zajímavá, bez marketingu mít pravděpodobně vysokou návštěvnost nebude. SEO je způsob, díky kterému se dokážete dostat ve vyhledávání na vyšší pozice a zvýšit tak návštěvnost stránek. S jedním z našich klientů se nám to podařilo, organická návštěvnost vzrostla až o 470 %.

Přečíst celé