Jak napsat zajímavý článek na blog?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Dnes je již blog součástí téměř každé webové stránky. Ať prodáváte zboží nebo služby, blog, který poskytne zákazníkům nějakou extra hodnotu, je prostě něčím, co nesmí v horním menu chybět.

Přečíst celé

Kreativní a užitečný obsah, který podpoří váš byznys v době pandemie

Obsahový marketing

Content marketing a obsahová stránka webu bývají často ze strany firem zanedbávány. Jelikož obsah nepřináší okamžité výsledky v podobě tržeb, manažerům se do něj nechce investovat. Benefity, které z něj plynou, se často ukazují až po delší době. Vyprávět by vám o něm mohli ti, kteří se už dávno těší plodům obsahového marketingu a okupují první příčky ve vyhledávačích.

Přečíst celé

Jsme online: Jak jsme se z kanceláře přesunuli na home office?

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Epidemické období mnohým firmám znemožňuje provoz. Ti, kterým to je umožněno, přesouvají většinu své činnosti do online světa. My, jako marketingová agentura, se v online světě, samozřejmě, pohybujeme už dlouho. Teď jsme ale i my byli přinuceni změnit působiště.

Přečíst celé

Koronavirus a sociální sítě: Jak komunikovat značku na sociálních sítích v tomto těžkém období?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

O momentální situaci toho není třeba moc říkat. Je nám všem známá. Koronavirus je na vzestupu a ohrožuje lidské i ekonomické zdraví. Zastihl nás nepřipravené. Asi za to může lidská povaha - s krizí nepočítáme a neplánujeme, dokud skutečně nepřijde a nesmete nás všechny z nohou.

Přečíst celé

Nezapomeňte na právní ochranu výrobků – Jak na patent a průmyslový vzor

Nástroje, tipy a inspirace

V rámci spolupráce se Shoptetem jsme narazili na zajímavé téma a požádali proto specialistku Evu Knirschovou, aby se vyjádřila k problematice ochrany výrobků, která se již dříve rozepsala na toto téma na 

Přečíst celé

Linkbuilding - sofistikované budování značky a získávání lepších pozic ve vyhledávačích

Obsahový marketingSearch engine marketing

Linkbuilding je neodmyslitelnou součástí služby SEO. Stejně jako ostatní aspekty i linkbuilding se rychle vyvíjí a důležitost vysoce kvalitních zpětných linků roste. Pokud se tedy chcete dostat na přední příčky vyhledávačů, jako Google a Seznam, linkbuilding je jeden ze způsobů, jak na to.

Přečíst celé

Case study: Klientovi jsme zvýšili organickou návštěvnost webu o 470 %

Search engine marketingHi Promotion

Ať je vaše webová stránka jakkoli originální a zajímavá, bez marketingu mít pravděpodobně vysokou návštěvnost nebude. SEO je způsob, díky kterému se dokážete dostat ve vyhledávání na vyšší pozice a zvýšit tak návštěvnost stránek. S jedním z našich klientů se nám to podařilo, organická návštěvnost vzrostla až o 470 %.

Přečíst celé

Co je Facebook Pixel a proč marketing na sociálních sítích bez něj nikdy nebude fungovat

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Pokud máte e-shop nebo webovou stránku a spravujete také stránku na Facebooku, pravděpodobně jste už něco o Pixelu zaslechli. Nejde o žádný přežitek, právě naopak. Chcete-li využít možnosti Facebook reklamy se vším, co k tomu patří, bez Pixelu se neobejdete.

Přečíst celé

Case Study: Nárůst počtu konverzí o 373 % díky PPC kampaním

Search engine marketingHi Promotion

Nejrychlejší způsob, jak se dostat na první pozice, je využít placenou reklamu PPC. Jednomu z našich klientů se to vyplatilo. Díky PPC kampaním jsme jeho konverze zvýšili až o 373 %. Podívejte se, jak se nám to podařilo.

Přečíst celé

Case study: Vylepšili jsme SEO pro značku Andrie a dostali 66 % klíčových slov na první stranu ve vyhledávačích

Search engine marketingHi Promotion

Jak zvýšit pozice klíčových slov u klienta a dostat je na první stranu v Googlu a na Seznamu? Spolu s klientem Andrie se nám podařilo využít algoritmy v náš prospěch a splnit slíbený cíl.

Přečíst celé

Vizuální stránka reklamy ovlivňuje naši reakci

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Mozek reaguje na krásu automaticky, i proto je estetická přívětivost tím nejdůležitějším faktorem, co se týče prvního dojmu. Vhodně zvolený design dokáže okamžitě propojit zákazníka a značku.

Přečíst celé

Podcasty: Způsob propagace, který válcuje internet a mění obsahový marketing

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Podcasty se stávají marketingovým nástrojem mnoha společností. Prostřednictvím podcastů totiž umožňujeme potenciálním zákazníkům slyšet nejen slova, ale také emoce, které se za nimi ukrývají.

Přečíst celé