Case study: Když PPC tvoří 55–60 % celkových tržeb

Search engine marketingHi Promotion

PPC kampaně jsou stále efektivním nástrojem on-line marketingu. Při správném nastavení a postupnou optimalizací lze jejich potenciál využít skutečně na maximum. Důkazem je i následující případová studie.

Přečíst celé

Tablet je mrtev a další postřehy z konference RESHOPER – 1. díl

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

Naši PPC specialisté Tom a Petr se tento týden zúčastnili konference a veletrhu RESHOPER a sepsali řadu horkých novinek a trendů, které nás v roce 2019 neminou. Co hýbe světem on-line marketingu? Všechny postřehy vám přineseme ve dvou zajímavých článcích. Čtěte dál!

Přečíst celé

Hi Promotion získalo cenného partnera

Hi Promotion

Naše reklamní agentura se těší ze spolupráce, kterou se jí podařilo navázat s jedním z největších hráčů na realitním trhu – společností Edox reality. Naším úkolem bude během celého roku 2019 pracovat na podpoře brandu a pomáhat s náborem nemovitostí k prodeji.

Přečíst celé

Kdo si hraje nezlobí aneb 15 minutová hra, která zlepší komunikaci

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Samostatnost, lidský přístup, zábava – v každé profesi důležité, aby byl člověk schopný si samostatně plnit své úkoly, ale stejně tak důležitá je i schopnost pracovat týmově, protože když si lidé vzájemně pomáhají, je atmosféra na pracovišti vždy příjemnější a i výsledky jsou mnohem lepší. U nás v kanceláři to takto funguje.

Přečíst celé

Seznam zavádí branding

Search engine marketing

Branding, to je strategie, jak vybudovat kvalitní značku. Prvním krokem je stanovení základních hodnot a vizí, druhým je vytvoření jednotlivých výstupů, jako je název či logo. Výslednou prací je sada manuálů, jak s těmito informacemi a materiály pracovat. Důležité je následně o svůj brand pečovat. Co ale zavedení brandingu ve spojení se Seznamem vlastně znamená?

Přečíst celé

YouTube jako sociální síť a nástroj pro tvorbu odkazového profilu

Sociální sítě

Ať už si chcete pustit trailer k novému filmu, vaši oblíbenou hudbu nebo aktuálně velmi populární vlogy, nejpravděpodobněji zabrousíte na YouTube. Tato platforma spatřila světlo světa v roce 2005 a v listopadu 2006 ji odkoupila společnost Google.

Přečíst celé

Průvodce formáty FB ads

Sociální sítě

Jste majitelem firmy, pronikli jste na sociální sítě, jako je Facebook, Twitter či Google+ a píšete pravidelné posty. Zájem o Váš Facebook však bohužel není tak vysoký, jak byste si přáli? V tom případě na scénu nastupuje Facebook Ads, neboli placená reklama na Facebooku, která vám může dopomoci k novým sledovatelům či obchodům.

Přečíst celé

NOTINO: Jak se vydařily Vánoce? Ptali jsme se marketingového ředitele Radka Ondrášíka.

Nástroje, tipy a inspirace

V této chvíli to vypadá, že splníme náš cíl, který jsme měli stanovenýna vánoční sezonu a i na celý rok. Takže předběžně to můžeme hodnotit velmi pozitivně a jsme poměrně spokojeni.

Přečíst celé

Zkušenosti s nástroji – Kontentino

Nástroje, tipy a inspirace

Ovládli jste sociální sítě a pracujete na vytváření různorodého obsahu, nicméně chybí vám nástroj, který by vám umožnil pracovat na příspěvcích s více lidmi, pomohl by naplánovat příspěvky a vytvářel pro vás přehledné reporty? Pokud jste si alespoň na jednu z těchto otázek řekli „ano“, nebojte se využít Kontentino! O jaký nástroj se jedná a jak to celé vlastně funguje?

Přečíst celé

Re-reklama aneb remarketing od A do Z

Nástroje, tipy a inspirace

Brouzdali jste na internetu, dívali jste se na určité produkty či služby na webových stránkách, nicméně web jste po pár kliknutích zavřeli a neuskutečnili žádnou objednávku – ať už kvůli špatným podmínkám nebo jste si nákup rozmysleli. Za pár minut se vám produkty zobrazují i na jiných webech nebo při surfování na sociálních sítích. Jak je to možné? Odpovědí je remarketing!

Přečíst celé

Správné vytvoření a nastavení FB pixelu

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Facebook pixel je nástroj, díky kterému můžete vybudovat okruhy uživatelů pro danou reklamu, zajistit, aby se vaše reklamy zobrazovaly vaší cílové skupině či měřit výsledky, abychom zjistili, zda jsou naše reklamy správně optimalizovány.

Přečíst celé

Google Medic Update vyvolává rozporuplné reakce. Je to krok k lepšímu?

Search engine marketingHi Promotion

Pokles organické návštěvnosti a propad pozic ve výsledcích vyhledávání na Google. To jsou následky velkého updatu, který byl samotnou společností Google spuštěn v srpnu. I když se týkal naprosto všech webů, nejvíce zasáhl stránky typu Your Money Your Life, tedy stránky zabývající se zdravím, vzhledem, bezpečností, penězi a podobně.

Přečíst celé