Marketingové trendy, novinky, zajímavé a užitečné nástroje Vám představíme v našich pravidelně publikovaných článcích. Držte krok s online světem spolu s námi.
Společnost NaturalProtein se zrodila v roce 2018 z vášně ke sportu a zdravému životnímu stylu a touze najít kvalitní proteinové směsi bez kompromisů. Jejím cílem je přinášet výjimečné a kvalitní produkty na trh.
Přečíst celéTikTok se stal fenoménem s miliony aktivních uživatelů, a to především mezi mladými lidmi. Pro značky tak představuje jedinečnou platformu pro efektivní oslovení této cílové skupiny a budování silné image. Víte, jak oslovit pomocí této platformy?
Přečíst celéV dnešním digitálním světě je pro firmy klíčové, zaměřit se na efektivní propagaci a správné oslovení cílového publika. Nechte si poradit, jak na marketingovou strategii a rozdělení rozpočtu v letošním roce.
Přečíst celéHlasové vyhledávání je způsob, jak vyhledávat informace pomocí hlasu. V mnoha případech se jedná o rychlejší a jednodušší způsob, jak vyhledat potřebné informace na internetu. Víte, jak toto vyhledávání funguje, jak jej využít a na co si dát pozor?
Přečíst celéJak už jsme psali dříve, optimalizace pro vyhledávače je klíčovým faktorem pro zlepšení viditelnosti vašich webových stránek, která dokáže přivést návštěvníky organickou cestou. Aby vše fungovalo jak má, jedním z nejdůležitějších aspektů je výběr správných klíčových slov, které pomohou zvýšit pozici vašich stránek ve výsledcích vyhledávání. Jak je najít a posilovat?
Přečíst celéZískávání zpětných odkazů (backlinků) od autoritativních webů je nezbytnou součástí každé úspěšné strategie online marketingu. V konkurenčním online prostředí může silný profil zpětných odkazů posunout váš web na výsluní vyhledávačů a zajistit vám, že budete více vidět. V tomto článku se podíváme na pokročilé strategie a techniky, jak efektivně získávat zpětné odkazy od autoritativních webů, a co je ještě důležitější, jak to udělat správně.
Přečíst celéRelevantní klíčová slova, poctivé on-page SEO a soustavná optimalizace jsou tím správným receptem na zvýšení návštěvnosti i prodejů klienta GastroKáva. Vychutnejte si naši případovou studii u šálku dobré kávy...
Přečíst celéPodle průzkumu společnosti Epsilon je až 80 % zákazníků je nakloněno k nákupu od značek, které jim nabízejí osobní přístup a komunikaci. Jaký je tedy význam personalizace v marketingu a jak k ní přistupovat, aby byla co nejefektivnější?
Přečíst celéS oblibou on-line obchodování postupně výrazně rostl i význam sociálních sítí jako jsou Facebook či Instagram, které se staly díky funkci Obchodování výraznou platformou pro online nákupy. Co se stane po ukončení této služby a jak si s tím poradit?
Přečíst celéMyslíte si, že SEO analýza webu není potřebná a obecně je SEO přežitek? Opak je pravdou. Využijte veškeré marketingové nástroje ke zvýšení zisku. Inspirujte se důvody, proč chtít SEO analýzu webu.
Přečíst celéEfektivní PPC reklamy představují silný nástroj v ruce každého marketéra. Pokud jsou vytvořeny správně a poté i pečlivě řízeny, mohou významně zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a posílit konverze. Jakým způsobem lze vytvořit takové reklamy?
Přečíst celéPrezentujete svou firmu na sociálních sítích? V tom případě vám jistě neunikla sociální síť TikTok, kterou už používá více než dva miliony Čechů. V roce 2023 se očekává velký boom firem, které se začnou na této sociální síti prezentovat. Proč byste tam měli být i vy?
Přečíst celéChcete i Vy zjistit jak Vám můžeme pomoci, případně zda najdeme originální neotřelé řešení, které Vás zase posune dál? Věnujte nám půl hodinky na setkání, kde zjistíte, jak by to celé mohlo vypadat.
Chci se setkat