V hlavní roli personalizace aneb jak vás sběr dat přiblíží k zákazníkovi

Nástroje, tipy a inspiraceMarketing

Podle průzkumu společnosti Epsilon je až 80 % zákazníků je nakloněno k nákupu od značek, které jim nabízejí osobní přístup a komunikaci. Jaký je tedy význam personalizace v marketingu a jak k ní přistupovat, aby byla co nejefektivnější?

Přečíst celé

S-commerce v hledáčku: Připravte se na její konec, je téměř tu!

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

S oblibou on-line obchodování postupně výrazně rostl i význam sociálních sítí jako jsou Facebook či Instagram, které se staly díky funkci Obchodování výraznou platformou pro online nákupy. Co se stane po ukončení této služby a jak si s tím poradit?

Přečíst celé

Proč chtít SEO analýzu webu?

Search engine marketingHi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Myslíte si, že SEO analýza webu není potřebná a obecně je SEO přežitek? Opak je pravdou. Využijte veškeré marketingové nástroje ke zvýšení zisku. Inspirujte se důvody, proč chtít SEO analýzu webu.

Přečíst celé

Mistrovství v tvorbě PPC reklam: Jak zvýšit návštěvnost i konverze?

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Efektivní PPC reklamy představují silný nástroj v ruce každého marketéra. Pokud jsou vytvořeny správně a poté i pečlivě řízeny, mohou významně zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a posílit konverze. Jakým způsobem lze vytvořit takové reklamy?

Přečíst celé

TikTok pro vaši značku aneb jak přilákat nové publikum pomocí této sociální sítě?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Prezentujete svou firmu na sociálních sítích? V tom případě vám jistě neunikla sociální síť TikTok, kterou už používá více než dva miliony Čechů. V roce 2023 se očekává velký boom firem, které se začnou na této sociální síti prezentovat. Proč byste tam měli být i vy?

Přečíst celé

Jak vytvářet pop-up okna, která konvertují?

Nástroje, tipy a inspirace

Pop-up okna jsou dvousečný meč. Na jednu stranu zvyšují konverze, ale zároveň mohou zákazníkům zhoršit užívání stránek a rychle je z nich odehnat. Proto je důležité vědět, jak s vyskakovacími okny zpracovávat, aby vám přinesla užitek a nezpůsobila škodu.

Přečíst celé

Co stojí za copywritingem, který učiní každou vaši nabídku neodolatelnou?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Máte kvalitní produkt, který vašim zákazníkům zlepší nebo usnadní život, kdykoliv se ale snažíte o svém produktu nebo službě napsat newsletter nebo popisek na webovky, z ničeho nic se proměníte na chlápka z telemarketingu, který prodává magické vysavače?

Přečíst celé

Universal Analytics je mrtev… Ať žije Google Analytics 4

NovinkySearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

No, dobře. Universal Analytics ještě žije, ale ve skutečnosti jen do 1. července 2023, což je termín, který se blíží mílovými kroky. Co to však znamená pro webovou analytiku obecně a jak si s přechodem prakticky poradit?

Přečíst celé

Vyhněte se těmto 5 zbytečným SEO chybám

Search engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Zdá se, že existuje nekonečné množství SEO faktorů, které mohou ovlivnit vaše postavení ve výsledcích vyhledávání. Stále platí, že originální a hodnotný obsah je ze všeho nejdůležitější. Jestliže však i přesto nedosahujete vytouženého umístění, možná se nevědomě dopouštíte některých z těchto SEO faux pas.

Přečíst celé

Trendy, tipy a novinky sociálních sítí pro rok 2023

NovinkySociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Pokud se pohybujete v online prostředí, vytváříte marketingovou strategii pro svůj byznys nebo jen chcete založit Instagram a nevíte, jaké jsou aktuální trendy? Vytvořili jsme pro vás malý přehled...

Přečíst celé

Case study: Maluna e-shop pro ženy

Sociální sítěHi Promotion

Jak se nám podařilo rozběhnout kampaně a naskočit do rozjetého vlaku, který už byl plný reklam jiných prodejců menstruačních kalhotek? Jak jsme se dostali na 7% PNO hned na startu komunikace a kde jsme objevili skulinku, kterou jsme se vydali?

Přečíst celé

Změny v e-commerce: na co si e-shopy musí dát pozor v roce 2023

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

Začátkem roku vstoupila v účinnost novela zákona o ochraně spotřebitele, která ošetřuje už dlouhodobě problematické falešné slevy. Nová pravidla se však nevztahují pouze na ně. Na co všechno si musíte nyní jako vlastník e-shopu dát pozor?

Přečíst celé