Marketingové trendy, novinky, zajímavé a užitečné nástroje Vám představíme v našich pravidelně publikovaných článcích. Držte krok s online světem spolu s námi.
Pro úspěch každé firmy je důležité pravidelně publikovat originální obsah, který vaše zákazníky pobaví nebo informuje. A pokud možno, který vás dostane na první příčky ve vyhledávačích. Poslední roky je u zákazníků stále populárnější audiovizuální obsah. Pokud jste do své marketingové strategie ještě nezapojili videa, je nejvyšší čas se nad touto formou obsahu zamyslet.
Přečíst celéJak už jsme psali v přechozím článku, v porovnání s minulým rokem se tržby e-shopů v prvním čtvrtletí propadly o zhruba 25 %. Je to způsobeno několika faktory – znovuotevření kamenných prodejen, stoupání cen energií apod. Ačkoliv většinu těchto událostí nemůžeme ovlivnit, existuje několik strategií, jak se můžete se současnou krizí vypořádat a co nejvíce zabránit klesání vašich tržeb.
Přečíst celéS uvolněním covidových restrikcí a postupným otevíráním kamenných prodejen se zdá, že e-commerce po době růstu najednou padá. Na svědomí to také mají rostoucí ceny jídla, energií a řada dalších faktorů. Situace se však těmito zprávami stává poněkud zkreslená, jelikož nelze s určitostí říct, jak by e-commerce vypadala, kdyby koronavirus nikdy nebyl.
Přečíst celéMarketing je dynamický a neustále se mění. To, co fungovalo před rokem, dnes už fungovat vůbec nemusí. I proto musíte být při vymýšlení marketingové strategie neustále ve střehu a sledovat měnící se trendy, abyste svoji příležitost nepromeškali.
Přečíst celéMáte e-shop nebo nabízíte služby a chtěli byste vylepšit svoji online prezentaci? Připravili jsme si pro vás několik tipů na užitečné nástroje, které vám pomohou na mnoha frontách.
Přečíst celéRok 2021 je již za námi, ale v rámci analytiky a vyhodnocování předchozího hospodářského roku se k němu stále ještě vracíme a vracet budeme, i kdyby jen v rámci srovnání mezi obdobími. Proto je důležité tato data sledovat a hlouběji se podívat na události, které je plošně ovlivnily.
Přečíst celéV posledních měsících se do popředí dostal také Metaverse, který umožňuje značkám maximalizovat jejich kreativitu a zasáhnout tak cílovou skupinu novými atraktivnějšími způsoby. Jak Metaverse změní fungování marketingu a co nám přinese budoucnost?
Přečíst celéCookies jsou malé textové soubory, které optimalizují webové stránky, činí je přívětivějšími, umožňují na webech různé funkce či identifikují vás jako uživatele. Díky těmto datovým souborům webové stránky získají informace o návštěvnících, které pak mohou využít v analytice i v marketingu.
Přečíst celéZajímalo by vás, jak pracujeme s konkrétní značkou a jak se nám daří zvyšovat tržby za jeden rok spolupráce? V této případové studii vám prozradíme to nejzajímavější.
Přečíst celéZajímalo by vás, jak pracujeme s konkrétní značkou a jak se nám daří pomáhat klientům s prodejem podlahovin a koberců on-line? V této případové studii vám prozradíme to nejzajímavější.
Přečíst celéPro mnoho odvětví je vánoční sezóna tím nejvíce rušným obdobím. Jde zároveň o poslední příležitost, jak před začátkem nového roku, vystřelit obrat na maximum. I proto plánování nepodceňujte a začněte s ním už teď.
Přečíst celéPokud chcete tvořit zajímavý a poutavý obsah, který budou lidé skutečně číst, v první řadě byste měli zjistit, co vyhledávají. Jak najít inspiraci na nová témata?
Přečíst celéChcete i Vy zjistit jak Vám můžeme pomoci, případně zda najdeme originální neotřelé řešení, které Vás zase posune dál? Věnujte nám půl hodinky na setkání, kde zjistíte, jak by to celé mohlo vypadat.
Chci se setkat