Mám si najmout marketingovou agenturu nebo freelancera?

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

I dnes, když se marketing skloňuje všude, si stále mnoho firem a manažerů není jistých, zda je spolupráce s marketingovou agenturou správným krokem. Vždyť tolik společností zvládá marketing interně nebo využívá služeb freelancera, který do společnosti vnese svou odbornost a bývá levnější. Jak to tedy je?

Přečíst celé

Facebook omezuje počet reklam, které mohou běžet současně

NovinkySociální sítě

Od druhé poloviny roku 2020 budou reklamy, které běží na jedné facebookové stránce současně, limitované. Aby Facebook připravil správce stránek na nová pravidla, vypustil novou verzi Marketingového API, které vám ukáže objem právě běžících reklam.

Přečíst celé

Vánoční kampaně, které vás chytí za srdce

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Vánoce jsou časem lásky a rodiny. Jsou o intenzivních emocích, o vzájemném respektu a úctě, kterou prokazujeme svým blízkým. Období Vánoc využívá pro svůj marketing i nejedna značka. A někdy se společnostem podaří vytvořit skutečně zajímavou marketingovou kampaň, která v nás rezonuje ještě dlouho poté.

Přečíst celé

Tipy, které vám pomohou naplánovat vánoční marketingovou strategii

Nástroje, tipy a inspirace

Přibližně 38 % lidí začíná s vánočními nákupy již v říjnu, i proto některé e-shopy nastavují vánoční strategii už začátkem podzimu. Samozřejmě, najdou se i tací, kteří vánoční marketing plánují až v jeho průběhu. Co vše byste měli mít při vymýšlení marketingové strategie na paměti?

Přečíst celé

Jakou myšlenku nám sděluje kampaň o ohrožených druzích?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Někdy se společnostem podaří vytvořit tak zajímavou kampaň, že se změní na virální. Jednu z podobných kampaní v roce 2008 do světa vypustil i Světový fond na ochranu přírody.

Přečíst celé

Emoce v marketingu: Jak postavit marketingovou strategii na emocích?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Rozhodnutí, která denně děláme, často vycházejí právě z našich pocitů. Emoce jsou naší neodmyslitelnou součástí. I psychologové tvrdí, že nejprve cítíme, až pak uvažujeme. Emoce mají silný vliv na celý náš život. Na jejich základě si vytváříme první dojem, konáme i nakupujeme. A tady se otevírají dveře marketingu.

Přečíst celé

Bez blogu to nepůjde: Proč je blog důležitý pro byznys i marketing?

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Blogování je jedním z marketingových kanálů, který ovlivňuje viditelnost značky a pomáhá byznysu růst. Dokonce podle statistik získávají "blogujíci" B2B markeťáci o téměř 70 % více zákazníků než firmy, které na stránce blog nemají. Čeho díky blogu dosáhnete?

Přečíst celé

Facebook versus LinkedIn: Kam směřovat svůj marketing?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

V dnešním světě sociálních sítí není úplně jednoduché se zorientovat. Hlavně pro začínající podnikatele, kteří hledají to nejlepší místo pro propagaci své značky a produktů. Všichni víme, že LinkedIn je oficiálnější platformou, na níž vzkvétá byznys, zatímco Facebook je zábavnější a méně formální. Kterou platformu byste si tedy měli vybrat?

Přečíst celé

Rozmach Influencer Marketingu: Co všechno zahrnuje strategie?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Influencer marketing není jen o celebritách. Dnes se už může influencerem stát i zcela obyčejný člověk, který má vysoké dosahy a velký počet sledovatelů navštěvujících jeho web i profil na Instagramu. Může to být populární básník, fotograf či módní ikona. Každé odvětví je plné vlivných lidí - stačí je najít.

Přečíst celé

Budování vztahu se zákazníky: Jak říct vlastní příběh

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Lidé milují příběhy. Jen si představte, kolik příběhů na světě vlastně máme. Od Bible přes různé romány, filmy, seriály až po reklamy. Příběhy jsou základem lidské společnosti. Prodávají. Přesvědčují. A dávají nám ještě cosi navíc - sounáležitost a možnost ztotožnit svůj život s něčím významnějším a větším než jsme my sami.

Přečíst celé

Budování značky: Značka je zkušeností zákazníka

Nástroje, tipy a inspirace

Značka není jen logo, dobrá grafika či poutavý slogan. Naopak. Když přemýšlíme o značce, měli bychom si představit zkušenost zákazníka. Značka se nevybuduje sama přes noc, je na ní třeba pracovat a vyžaduje jasný strategický plán. Proč je její budování důležité pro podnikání?

Přečíst celé

6 obsahových chyb, které odhalí audit webu

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Než jsme schopni sestavit efektivní SEO strategii, musí webová stránka projít auditem. Mnohé e-shopy a webové stránky vědí o technickém auditu, zapomínají ale na ten obsahový. I to je jeden z důvodů, proč přicházejí o návštěvníky a potenciální zákazníky.

Přečíst celé