Jakou návštěvnost mají webové stránky vašeho konkurenta?

Search engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Nikdy nepodceňujte svou konkurenci. Ve světě byznysu jde o pravidlo číslo jedna. Podrobná analýza konkurence vám pomůže pochopit, co děláte hůř nebo lépe než vaše konkurence. Vyzkoušejte například nástroj SimilarWeb, který vám pomůže zjistit, jakou návštěvnost má vaše konkurence.

Přečíst celé

Jak zvýšit návštěvnost webových stránek

Search engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Značky se soustředí převážně na zvyšování míry konverze. Což je, samozřejmě, pochopitelné. Nicméně, aby lidé konverzi provedli, v první řadě musí vaši webovou stránku najít. Pokud si kladete otázky typu "jak získat nové zákazníky" a "jak zvýšit návštěvnost webu", přečtěte si následující tipy.

Přečíst celé

9 marketingových kampaní s pozitivním poselstvím pro ženy

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Některé značky přišly s jednoduchým, a přesto tak originálním konceptem, jak se se světem o pozitivní myšlenku pro ženy podělit. Protože marketing není jen o tržbách a prodeji, slouží také jako prostředek. Prostředek, který nám sděluje užitečné informace, bourá konvence a mění svět na lepší místo.

Přečíst celé

Mám si najmout marketingovou agenturu nebo freelancera?

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

I dnes, když se marketing skloňuje všude, si stále mnoho firem a manažerů není jistých, zda je spolupráce s marketingovou agenturou správným krokem. Vždyť tolik společností zvládá marketing interně nebo využívá služeb freelancera, který do společnosti vnese svou odbornost a bývá levnější. Jak to tedy je?

Přečíst celé

Facebook omezuje počet reklam, které mohou běžet současně

NovinkySociální sítě

Od druhé poloviny roku 2020 budou reklamy, které běží na jedné facebookové stránce současně, limitované. Aby Facebook připravil správce stránek na nová pravidla, vypustil novou verzi Marketingového API, které vám ukáže objem právě běžících reklam.

Přečíst celé

Vánoční kampaně, které vás chytí za srdce

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Vánoce jsou časem lásky a rodiny. Jsou o intenzivních emocích, o vzájemném respektu a úctě, kterou prokazujeme svým blízkým. Období Vánoc využívá pro svůj marketing i nejedna značka. A někdy se společnostem podaří vytvořit skutečně zajímavou marketingovou kampaň, která v nás rezonuje ještě dlouho poté.

Přečíst celé

Tipy, které vám pomohou naplánovat vánoční marketingovou strategii

Nástroje, tipy a inspirace

Přibližně 38 % lidí začíná s vánočními nákupy již v říjnu, i proto některé e-shopy nastavují vánoční strategii už začátkem podzimu. Samozřejmě, najdou se i tací, kteří vánoční marketing plánují až v jeho průběhu. Co vše byste měli mít při vymýšlení marketingové strategie na paměti?

Přečíst celé

Jakou myšlenku nám sděluje kampaň o ohrožených druzích?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Někdy se společnostem podaří vytvořit tak zajímavou kampaň, že se změní na virální. Jednu z podobných kampaní v roce 2008 do světa vypustil i Světový fond na ochranu přírody.

Přečíst celé

Emoce v marketingu: Jak postavit marketingovou strategii na emocích?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Rozhodnutí, která denně děláme, často vycházejí právě z našich pocitů. Emoce jsou naší neodmyslitelnou součástí. I psychologové tvrdí, že nejprve cítíme, až pak uvažujeme. Emoce mají silný vliv na celý náš život. Na jejich základě si vytváříme první dojem, konáme i nakupujeme. A tady se otevírají dveře marketingu.

Přečíst celé

Bez blogu to nepůjde: Proč je blog důležitý pro byznys i marketing?

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Blogování je jedním z marketingových kanálů, který ovlivňuje viditelnost značky a pomáhá byznysu růst. Dokonce podle statistik získávají "blogujíci" B2B markeťáci o téměř 70 % více zákazníků než firmy, které na stránce blog nemají. Čeho díky blogu dosáhnete?

Přečíst celé

Facebook versus LinkedIn: Kam směřovat svůj marketing?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

V dnešním světě sociálních sítí není úplně jednoduché se zorientovat. Hlavně pro začínající podnikatele, kteří hledají to nejlepší místo pro propagaci své značky a produktů. Všichni víme, že LinkedIn je oficiálnější platformou, na níž vzkvétá byznys, zatímco Facebook je zábavnější a méně formální. Kterou platformu byste si tedy měli vybrat?

Přečíst celé

Rozmach Influencer Marketingu: Co všechno zahrnuje strategie?

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Influencer marketing není jen o celebritách. Dnes se už může influencerem stát i zcela obyčejný člověk, který má vysoké dosahy a velký počet sledovatelů navštěvujících jeho web i profil na Instagramu. Může to být populární básník, fotograf či módní ikona. Každé odvětví je plné vlivných lidí - stačí je najít.

Přečíst celé