Kreativní a užitečný obsah, který podpoří váš byznys v době pandemie

Publikováno 18. 01. 2022
Obsahový marketing
Autor: Sabina

Content marketing a obsahová stránka webu bývají často ze strany firem zanedbávány. Jelikož obsah nepřináší okamžité výsledky v podobě tržeb, manažerům se do něj nechce investovat. Benefity, které z něj plynou, se často ukazují až po delší době. Vyprávět by vám o něm mohli ti, kteří se už dávno těší plodům obsahového marketingu a okupují první příčky ve vyhledávačích.

content

Proč se vám vyplatí investovat do obsahu na webu a poskytnout svým zákazníkům určitý nadstandard, jsme psali v článku Bez blogu to nepůjde.

Jelikož se mnohým společnostem z důvodu pandemie uvolnily ruce, připravili jsme si pro vás výčet zajímavých a užitečných forem obsahu. Čas totiž můžete i nyní využít efektivně. Například prací na svém content plánu.

Staré dobré články

Články různých témat vám pomohou nejen ve vyhledávání, ale poskytnou potencionálním zákazníkům jakýsi nadstandard. Prostřednictvím blogu jim sdělíte nejen důležité informace o produktech a službách, ale také o vás, vaší značce a všem, co zastřešuje. Představíte se v lidském světle, což placená reklama, soustředěná na prodej, neumožňuje. Vytvořte si content plán, který obsáhne aktuality a novinky z oboru, krátké recenze produktů nebo služeb či život ve společnosti.

Pište návody

Návody se vyznačují rozsáhlým obsahem. Jde v podstatě o dlouhé blogové posty, které jsou ale mnohem delší než ty běžné. V návodech většinou popíšete celou problematiku do nejmenšího detailu. Návody mohou mít formu PDF a jejich stažení může být podmíněno registrací emailové adresy.

Tvořte videa

Videa se řadí mezi jednu z nejzajímavějších forem obsahu. Dobré video dokáže návštěvníkům stránky podat zprávu efektivně. Videa dokáží předat potenciálním zákazníkům emoce a pokud jsou tvořeny správně, dokáží být skutečně přesvědčivé. Díky krátkým názorným videím můžete lidem například představit své produkty nebo služby.


Pochlubte se čísly

Mezi známé a oblíbené formy obsahu patří i Case study. Prostřednictvím zajímavé case study představíte svůj produkt a službu a ukážete, jak pomohla klientovi. Case study v podstatě mluví o tom, co děláte, jak to děláte a s jakými výsledky. Samozřejmě, při psaní byste měli mít na paměti, že se snažíte potenciální zákazníky zaujmout. Proto zkuste Case study napsat jako příběh. Tak, aby vyzněla inspirativně. Inspirovat se můžete našimi Case study: Jak jsme vylepšili SEO pro značku Andrie a dostali až 66 % klíčových slov na první stranu ve vyhledávačích nebo Case study: Jak jsme zvýšili počet konverzí o 373 % díky PPC kampaním.

Lidé milují podcasty

Podcasty se pomalu šplhají na vrchol obsahového marketingu. Psali jsme o nich v článku Podcasty: Způsob propagace, který válcuje internet a mění obsahový marketing. Jejich výhodou je, že je můžete poslouchat všude. Při práci na zahradě, řízení auta či v posilovně. Opět stačí popřemýšlet o tématu podcastu, který souvisí s vaším oborem a zákazníky bude zajímat.

Infografiky šetří čas

Někdy není nutné tvořit dlouhé texty. Čísla nebo informace totiž můžete odprezentovat i vizuální formou - prostřednictvím infografiky. Jde o skutečně oblíbenou formu obsahu, která nejen šetří čas, ale dokáže lidem prodat informaci efektivně. Navíc, dnes si už za infografiky nemusíte ani platit, stačí si otevřít Canvu a najít šablonu, která vám bude vyhovovat.

Infografika

Pokud tápete a nevíte si rady s content plánem nebo tvorbou zajímavého obsahu, obraťte se na profesionály. V Hi Promotion vám rádi pomůžeme najít ta správná slova i formy, které promluví k vaší cílové skupině.


Zpět na výpis článků Sdílet na FB