6 obsahových chyb, které odhalí audit webu

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Než jsme schopni sestavit efektivní SEO strategii, musí webová stránka projít auditem. Mnohé e-shopy a webové stránky vědí o technickém auditu, zapomínají ale na ten obsahový. I to je jeden z důvodů, proč přicházejí o návštěvníky a potenciální zákazníky.

Přečíst celé

Facebook mění příspěvky v mobilním feedu a aktualizuje cílení reklam

NovinkySociální sítě

Tenhle měsíc nám přinesl změnu ve velikosti příspěvků na nástěnce. To ale není všechno. Setkáme se totiž s další novinkou, která se týká změny v nastaveních reklamních kampaní. Facebook totiž maže stovky zájmů, díky kterým můžeme cílit na jisté skupiny osob.

Přečíst celé

Jak fonty ovlivňují vnímání čtenáře?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Ať jsou slova jakkoli pečlivě vybíraná a mocná, nejsou vším, co čtenáře ovlivňuje a podněcuje k akci. Text je vnímán jako celek, i proto je kromě znění a obsahu důležitý také vizuál. Marketing je totiž v mnoha směrech jen aplikovaná sociální psychologie a k lidem promlouvá prostřednictvím barev, obrázků, formátu textu či fontu.

Přečíst celé

Altruismus zavítal i do Hi Promotion

Hi Promotion

Doba se mění, lidé jsou více všímaví a soucitní a nebojí se těm, kteří jsou v nouzi, podat pomocnou ruku. Kdysi se říkalo, že pomoc by měla mít finanční charakter, jinak je bezvýznamná. Opak je ale pravdou. Mnohokrát se totiž setkáváme s aktivním přístupem. Ten vyžaduje energii, chuť a v neposlední řadě kousek našich srdcí.

Přečíst celé

Atribuční modely: Víte, co přivedlo zákazníky na váš web?

Search engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Marketérům i majitelům e-shopů je situace dobře známa – někdy se zákazník vrátí na stránku i několikrát z různých kampaní, než na e-shopu konečně nakoupí. A zde přichází na řadu atribuční model, který nám pomáhá určit, do kterého kanálu bychom měli investovat více a který zas využívat méně.

Přečíst celé

Instagramové Trendy: Co bychom měli vědět o Instagramu, postovaní a novinkách v roce 2019?

Sociální sítě

Z Instagramu a kvalitního obsahu se pomalu stávají synonyma. Algoritmus Instagramu se ale neustále mění a firmy mu svou strategii musí přizpůsobovat. Po novém se prý příspěvky zobrazují jen 10 % publika, což je mírně frustrující. Jak je na tom tedy algoritmus v roce 2019?

Přečíst celé

Bannerová reklama v červnu 2019: Jaké weby v Sklik síti se drží na prvních příčkách?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Banner, známá forma reklamy, jejímž úkolem je upoutat pozornost návštěvníka webu. Bannery se zobrazují i prostřednictvím služby Sklik – webové stránky jim poskytují unikátní prostor. Výkonnost jednotlivých reklamních ploch se liší podle formátu banneru a také typu webu. Jak na tom byla bannerová reklama a jednotlivé portály v červnu?

Přečíst celé

Příspěvky na sociální sítě: Inspirujte se letním marketingovým kalendářem

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Nikdo není bezedná studně nápadů. Jestli i vy občas postrádáte inspiraci a nejste si jistí, jak pojmout tématické akce, kampaně či příspěvky na sociální sítě, podívejte se do světa. Ne, nemusíte cestovat ani opouštět vaši kancelář, stačí si jen otevřít online kalendář a čerpat nové nápady z mezinárodních dnů.

Přečíst celé

Ogilvy OnAir: o budoucnosti brandingu a reklamy

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Co má příběh Johna Lennona a Paula McCartneyho společného s reklamou? O tom a o budoucnosti reklamy i brandingu mluvil ve středu Jakub Hodboď na posledním Ogilvy On Air, na který se vypravil náš kolega Viktor.

Přečíst celé

Postřehy z konference Data Restart: Pozor na duplicitní transakce

NovinkySearch engine marketing

Neduhy v Google Analytics, atribuční modely nebo také optimalizace cenotvorby v e-commerce – to vše a mnoho dalšího zaznělo 8. dubna na Data Restart – Konference o datech a analytice. Na konferenci vyrazili Petr s Martinem. Jaké byly jejich postřehy?

Přečíst celé

5 tipů pro lepší pozice ve vyhledávání (SEO)

Search engine marketing

Zatímco ještě několik let zpátky nebylo při vyhledávání na internetu výjimkou najít ten správný odkaz na druhé či třetí stránce vyhledávacích výsledků, dnes se jen zřídka stane, že by uživatel musel procházet víc než prvních pár řádků výsledků. Stejně dramatickým vývojem, jako samotné vyhledávací algoritmy, prošla i disciplína zvaná SEO.

Přečíst celé

5 důvodů, proč by vás video reklama měla zajímat

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Proč jsou video reklamy upozaděné a klienti se jich často tak bojí? Mnozí z nich mají pocit, že je tento typ reklamy mimo jejich rozpočet. Jiní mají obavy, že si na vytvoření takové reklamy budou muset najmout speciální agenturu. Ve skutečnosti je však tato možnost reklamy v dosahu mnoha podnikatelů – stačí pro to zdravý rozpočet a správné cílení.

Přečíst celé