Budování vztahu se zákazníky: Jak říct vlastní příběh

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Lidé milují příběhy. Jen si představte, kolik příběhů na světě vlastně máme. Od Bible přes různé romány, filmy, seriály až po reklamy. Příběhy jsou základem lidské společnosti. Prodávají. Přesvědčují. A dávají nám ještě cosi navíc - sounáležitost a možnost ztotožnit svůj život s něčím významnějším a větším než jsme my sami.

Přečíst celé

Budování značky: Značka je zkušeností zákazníka

Nástroje, tipy a inspirace

Značka není jen logo, dobrá grafika či poutavý slogan. Naopak. Když přemýšlíme o značce, měli bychom si představit zkušenost zákazníka. Značka se nevybuduje sama přes noc, je na ní třeba pracovat a vyžaduje jasný strategický plán. Proč je její budování důležité pro podnikání?

Přečíst celé

6 obsahových chyb, které odhalí audit webu

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Než jsme schopni sestavit efektivní SEO strategii, musí webová stránka projít auditem. Mnohé e-shopy a webové stránky vědí o technickém auditu, zapomínají ale na ten obsahový. I to je jeden z důvodů, proč přicházejí o návštěvníky a potenciální zákazníky.

Přečíst celé

Facebook mění příspěvky v mobilním feedu a aktualizuje cílení reklam

NovinkySociální sítě

Tenhle měsíc nám přinesl změnu ve velikosti příspěvků na nástěnce. To ale není všechno. Setkáme se totiž s další novinkou, která se týká změny v nastaveních reklamních kampaní. Facebook totiž maže stovky zájmů, díky kterým můžeme cílit na jisté skupiny osob.

Přečíst celé

Jak fonty ovlivňují vnímání čtenáře?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Ať jsou slova jakkoli pečlivě vybíraná a mocná, nejsou vším, co čtenáře ovlivňuje a podněcuje k akci. Text je vnímán jako celek, i proto je kromě znění a obsahu důležitý také vizuál. Marketing je totiž v mnoha směrech jen aplikovaná sociální psychologie a k lidem promlouvá prostřednictvím barev, obrázků, formátu textu či fontu.

Přečíst celé

Altruismus zavítal i do Hi Promotion

Hi Promotion

Doba se mění, lidé jsou více všímaví a soucitní a nebojí se těm, kteří jsou v nouzi, podat pomocnou ruku. Kdysi se říkalo, že pomoc by měla mít finanční charakter, jinak je bezvýznamná. Opak je ale pravdou. Mnohokrát se totiž setkáváme s aktivním přístupem. Ten vyžaduje energii, chuť a v neposlední řadě kousek našich srdcí.

Přečíst celé

Atribuční modely: Víte, co přivedlo zákazníky na váš web?

Search engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Marketérům i majitelům e-shopů je situace dobře známa – někdy se zákazník vrátí na stránku i několikrát z různých kampaní, než na e-shopu konečně nakoupí. A zde přichází na řadu atribuční model, který nám pomáhá určit, do kterého kanálu bychom měli investovat více a který zas využívat méně.

Přečíst celé

Instagramové Trendy: Co bychom měli vědět o Instagramu, postovaní a novinkách v roce 2019?

Sociální sítě

Z Instagramu a kvalitního obsahu se pomalu stávají synonyma. Algoritmus Instagramu se ale neustále mění a firmy mu svou strategii musí přizpůsobovat. Po novém se prý příspěvky zobrazují jen 10 % publika, což je mírně frustrující. Jak je na tom tedy algoritmus v roce 2019?

Přečíst celé

Bannerová reklama v červnu 2019: Jaké weby v Sklik síti se drží na prvních příčkách?

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Banner, známá forma reklamy, jejímž úkolem je upoutat pozornost návštěvníka webu. Bannery se zobrazují i prostřednictvím služby Sklik – webové stránky jim poskytují unikátní prostor. Výkonnost jednotlivých reklamních ploch se liší podle formátu banneru a také typu webu. Jak na tom byla bannerová reklama a jednotlivé portály v červnu?

Přečíst celé

Příspěvky na sociální sítě: Inspirujte se letním marketingovým kalendářem

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Nikdo není bezedná studně nápadů. Jestli i vy občas postrádáte inspiraci a nejste si jistí, jak pojmout tématické akce, kampaně či příspěvky na sociální sítě, podívejte se do světa. Ne, nemusíte cestovat ani opouštět vaši kancelář, stačí si jen otevřít online kalendář a čerpat nové nápady z mezinárodních dnů.

Přečíst celé

Ogilvy OnAir: o budoucnosti brandingu a reklamy

Hi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Co má příběh Johna Lennona a Paula McCartneyho společného s reklamou? O tom a o budoucnosti reklamy i brandingu mluvil ve středu Jakub Hodboď na posledním Ogilvy On Air, na který se vypravil náš kolega Viktor.

Přečíst celé

Postřehy z konference Data Restart: Pozor na duplicitní transakce

NovinkySearch engine marketing

Neduhy v Google Analytics, atribuční modely nebo také optimalizace cenotvorby v e-commerce – to vše a mnoho dalšího zaznělo 8. dubna na Data Restart – Konference o datech a analytice. Na konferenci vyrazili Petr s Martinem. Jaké byly jejich postřehy?

Přečíst celé