Bannerová reklama v červnu 2019: Jaké weby v Sklik síti se drží na prvních příčkách?

Publikováno 17. 01. 2022
Nástroje, tipy a inspirace Obsahový marketing

Banner, známá forma reklamy, jejímž úkolem je upoutat pozornost návštěvníka webu. Je vhodná zejména pro budování značky, ale také v případě, kdy chceme zasáhnout velké množství lidí a upozornit je na nový produkt či výhodnou sezónní slevu. Bannery se zobrazují i prostřednictvím služby Sklik – webové stránky jim poskytují unikátní prostor. Výkonnost jednotlivých reklamních ploch se liší podle formátu banneru a také typu webu. Jak na tom byla bannerová reklama a jednotlivé portály v červnu?

Výkon bannerů podle jejich formátu

Na první příčce se drží formát o velikosti 970x310 pixelů s celkovým podílem až 40 %. Výkonné jsou i formáty 300x250 pixelů či 320x100 pixelů. Na poslední příčce se nacházejí méně oblíbené formáty, mezi nimiž najdeme například formát 160x600 pixelů.

Výkon bannerů podle formátu

Na jakých webech se reklamy Sklik zobrazují nejvíce?

V červnu 2019 se mezi 100 nejlepších webů zařadilo mnoho známých portálů. Nepřekvapuje nás, že první místo získal portál Super. Reklama má vysoké zobrazení i na portálech jako iDnes či Sport. Na 11. místě, se umístil i známý český ženský portál – Pro ženy.

Na jakých webech se bannery zobrazují nejčastěji

A co TOP weby pro jednotlivé formáty bannerů?

Top weby se liší podle jednotlivých formátů. Formát 970 x 310 px je využíván na známých stránkách jako iDnes, Emimino nebo ČSFD. Mezi portály, které nás naopak svým vysokým umístěným udivily, patří portál Databáze knih oblíbený zejména čtenáři či webová stránka Přání – Přáníčko, kde je umístněná spousta přání na různé příležitosti.

Top weby pro jednotlivé formáty bannerů

Co na seznam TOP webu říkáte vy? Naleznete v seznamu stránky, které jste na něm nečekali?

Pokud hledáte někoho, kdo vám navrhne unikátní a poutavou grafiku bannerů a provede vás celým procesem, kontaktujte nás.

Zpět na výpis článků Sdílet na FB