Altruismus zavítal i do Hi Promotion
Doba se mění, lidé jsou více všímaví a soucitní a nebojí se těm, kteří jsou v nouzi, podat pomocnou ruku. Kdysi se říkalo, že pomoc by měla mít finanční charakter, jinak je bezvýznamná. Opak je ale pravdou. Mnohokrát se totiž setkáváme s aktivním přístupem. Ten vyžaduje energii, chuť a v neposlední řadě kousek našich srdcí.
Lidé by měli dělat to, v čem jsou nejlepší. A my jsme nejlepší v marketingu.
Máme velké i malé klienty, kteří nám platí velké i malé peníze za odvedenou práci. Narážíme však i na případy, kdy klient peníze na marketing nemá. Někdy jde o organizace, které mají skvělé myšlenky a vize a snaží se přispět svou troškou k lepšímu světu. Tehdy nezůstávají chladná ani naše srdce. A protože víme, že dobrý marketing je také ve světě dobročinnosti to nejdůležitější, nabízíme jim naši pomoc a služby.
A tady začíná cesta k lepšímu životu.
Axon je soukromá klinika, která pomáhá dětem i dospělým po mozkových příhodách, nádorech na mozku, traumatech hlavy či úrazech páteře. Pomocí intenzivní neurorehabilitace zlepšuje a udržuje funkční schopnosti člověka.
Individuální přístup, rodinné prostředí a terapie na míru podle potřeb, to vše klinika představuje. A samozřejmě nesmíme zapomínat ani na naději, kterou poskytuje rodinám a pacientům. Protože právě naděje nám často pomáhá překonávat překážky.
Chci klinice Axon finančně přispět.
Divadelní spolek TY – JÁ – TR se soustředí na handicapované děti, které nepotřebují žádné drahé hračky ani oblečení. Nejvíc totiž touží po lásce a pozornosti. A to jim divadlo dává. Hraje představení pro děti z dětských domovů, nemocnic a pro ty, kteří se nenarodili do šťastné rodiny.
Děti se mohou do představení zapojit, navštěvovat dramatické i hudební hodiny a učit se nové věci. Posláním spolku je zpříjemnit dětem den, vykouzlit jim na tvářích úsměv a pomoci jim alespoň na chvíli zapomenout na trápení.
Chci divadelnímu spolku TY – JÁ – TR přispět.
"Všichni jsme si vědomi, jak důležité je v online marketingu PR a zvyšování povědomí. A to chceme v Hi Promotion dosáhnout. Záleží nám na tom, aby se svět dozvěděl o dobrých lidech s ještě lepšími myšlenkami. Tito lidé si vybrali tu těžší cestu. A naším úkolem je jim ji alespoň trochu usnadnit," vysvětluje Ivo, majitel a zakladatel Hi Promotion.
Hm... A prý je moderní člověk sobecký. Není to úplně pravda. V našem okolí se totiž nacházejí i nezištní lidé. Jak je to u vás?