Jak začít s video marketingem: zvyšte konverze a dostaňte se na první příčky ve vyhledávačích

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Pro úspěch každé firmy je důležité pravidelně publikovat originální obsah, který vaše zákazníky pobaví nebo informuje. A pokud možno, který vás dostane na první příčky ve vyhledávačích. Poslední roky je u zákazníků stále populárnější audiovizuální obsah. Pokud jste do své marketingové strategie ještě nezapojili videa, je nejvyšší čas se nad touto formou obsahu zamyslet.

Přečíst celé

Krize v e-commerce: jak se vypořádat s klesajícími tržbami ve vašem e-shopu?

Novinky

Jak už jsme psali v přechozím článku, v porovnání s minulým rokem se tržby e-shopů v prvním čtvrtletí propadly o zhruba 25 %. Je to způsobeno několika faktory – znovuotevření kamenných prodejen, stoupání cen energií apod. Ačkoliv většinu těchto událostí nemůžeme ovlivnit, existuje několik strategií, jak se můžete se současnou krizí vypořádat a co nejvíce zabránit klesání vašich tržeb.

Přečíst celé

Jak bude vypadat e-commerce v nadcházejícím roce?

NovinkyHi Promotion

S uvolněním covidových restrikcí a postupným otevíráním kamenných prodejen se zdá, že e-commerce po době růstu najednou padá. Na svědomí to také mají rostoucí ceny jídla, energií a řada dalších faktorů. Situace se však těmito zprávami stává poněkud zkreslená, jelikož nelze s určitostí říct, jak by e-commerce vypadala, kdyby koronavirus nikdy nebyl.

Přečíst celé

Marketingové trendy, díky kterým poroste i vaše podnikání

Obsahový marketingNástroje, tipy a inspirace

Marketing je dynamický a neustále se mění. To, co fungovalo před rokem, dnes už fungovat vůbec nemusí. I proto musíte být při vymýšlení marketingové strategie neustále ve střehu a sledovat měnící se trendy, abyste svoji příležitost nepromeškali.

Přečíst celé

Užitečné nástroje, které vám pomohou nejen v marketingu

Nástroje, tipy a inspirace

Máte e-shop nebo nabízíte služby a chtěli byste vylepšit svoji online prezentaci? Připravili jsme si pro vás několik tipů na užitečné nástroje, které vám pomohou na mnoha frontách.

Přečíst celé

Co přinesl rok 2021 nejen v rámci optimalizace

Search engine marketing

Rok 2021 je již za námi, ale v rámci analytiky a vyhodnocování předchozího hospodářského roku se k němu stále ještě vracíme a vracet budeme, i kdyby jen v rámci srovnání mezi obdobími. Proto je důležité tato data sledovat a hlouběji se podívat na události, které je plošně ovlivnily.

Přečíst celé

Metaverse: Jak virtuální realitu využívají značky pro online marketing?

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

V posledních měsících se do popředí dostal také Metaverse, který umožňuje značkám maximalizovat jejich kreativitu a zasáhnout tak cílovou skupinu novými atraktivnějšími způsoby. Jak Metaverse změní fungování marketingu a co nám přinese budoucnost?

Přečíst celé

Jaké cookies změny nás čekají v roce 2022?

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

Cookies jsou malé textové soubory, které optimalizují webové stránky, činí je přívětivějšími, umožňují na webech různé funkce či identifikují vás jako uživatele. Díky těmto datovým souborům webové stránky získají informace o návštěvnících, které pak mohou využít v analytice i v marketingu.

Přečíst celé

Case study: Milionová spolupráce se Zdravým batohem

Sociální sítěSearch engine marketingHi Promotion

Zajímalo by vás, jak pracujeme s konkrétní značkou a jak se nám daří zvyšovat tržby za jeden rok spolupráce? V této případové studii vám prozradíme to nejzajímavější.

Přečíst celé

Case study: Prodej on-line doslova od podlahy

Sociální sítěHi PromotionNástroje, tipy a inspirace

Zajímalo by vás, jak pracujeme s konkrétní značkou a jak se nám daří pomáhat klientům s prodejem podlahovin a koberců on-line? V této případové studii vám prozradíme to nejzajímavější.

Přečíst celé

Připravte svou marketingovou strategii na Vánoce 2021

NovinkySociální sítěNástroje, tipy a inspirace

Pro mnoho odvětví je vánoční sezóna tím nejvíce rušným obdobím. Jde zároveň o poslední příležitost, jak před začátkem nového roku, vystřelit obrat na maximum. I proto plánování nepodceňujte a začněte s ním už teď.

Přečíst celé