5 nástrojů od Google, které musíte znát

Search engine marketingHi PromotionNástroje, tipy a inspiraceMarketingSEO

Neustále hledáte způsoby, jak zlepšit svou efektivitu a produktivitu? Existuje mnoho nástrojů, které vám v tom pomohou, ale může být obtížné zjistit, kde začít. Google nabízí širokou škálu nástrojů, které mohou usnadnit a zefektivnit práci. Inspirujte se těmi nejpoužívanějšími.

Přečíst celé

Jak co nejlépe identifikovat své cílové publikum

Obsahový marketingSearch engine marketingNástroje, tipy a inspirace

Identifikace cílového publika je klíčovým krokem k úspěchu v marketingu a prodeji. Bez jasného pochopení, komu chcete své produkty či služby nabízet, je nemožné vytvořit efektivní marketingové kampaně a oslovit potenciální zákazníky.

Přečíst celé

Case study: Posvítili jsme si na Kliklap

Sociální sítěSearch engine marketingHi PromotionSEO

Klik… Světlo. Klap… Tma. Kliklap - světlo, co má zvuk. Stále nevíte, o čem je řeč? Značka Kliklap vytváří stylové retro zásuvky a vypínače. Když nás klient v lednu 2023 oslovil s nabídkou spolupráce, nadšeně jsme souhlasili a dohodli se na správě kampaní na sociálních sítích, PPC kampaních i SEO. Naše spolupráce trvá nyní už déle než rok a skvěle nám to (kli)klape.

Přečíst celé

Case study: Nadupané PPC a SEO pro NaturalProtein

Search engine marketingHi PromotionSEO

Společnost NaturalProtein se zrodila v roce 2018 z vášně ke sportu a zdravému životnímu stylu a touze najít kvalitní proteinové směsi bez kompromisů. Jejím cílem je přinášet výjimečné a kvalitní produkty na trh.

Přečíst celé

Jak na efektivní TikTok reklamu

Sociální sítěNástroje, tipy a inspirace

TikTok se stal fenoménem s miliony aktivních uživatelů, a to především mezi mladými lidmi. Pro značky tak představuje jedinečnou platformu pro efektivní oslovení této cílové skupiny a budování silné image. Víte, jak oslovit pomocí této platformy?

Přečíst celé

Plánování marketingového rozpočtu na rok 2024

Sociální sítěSearch engine marketingNástroje, tipy a inspiraceSEO

V dnešním digitálním světě je pro firmy klíčové, zaměřit se na efektivní propagaci a správné oslovení cílového publika. Nechte si poradit, jak na marketingovou strategii a rozdělení rozpočtu v letošním roce.

Přečíst celé

Hlasové vyhledávání: co to je a jak byste se na něj měli připravit?

NovinkyNástroje, tipy a inspirace

Hlasové vyhledávání je způsob, jak vyhledávat informace pomocí hlasu. V mnoha případech se jedná o rychlejší a jednodušší způsob, jak vyhledat potřebné informace na internetu. Víte, jak toto vyhledávání funguje, jak jej využít a na co si dát pozor?

Přečíst celé

Pronikněte do SEO aneb jak zvolit ta správná klíčová slova?

Search engine marketingNástroje, tipy a inspiraceSEO

Jak už jsme psali dříve, optimalizace pro vyhledávače je klíčovým faktorem pro zlepšení viditelnosti vašich webových stránek, která dokáže přivést návštěvníky organickou cestou. Aby vše fungovalo jak má, jedním z nejdůležitějších aspektů je výběr správných klíčových slov, které pomohou zvýšit pozici vašich stránek ve výsledcích vyhledávání. Jak je najít a posilovat?

Přečíst celé

Maximální úspěch v získávání zpětných odkazů od autoritativních webů

Nástroje, tipy a inspiraceMarketingSEO

Získávání zpětných odkazů (backlinků) od autoritativních webů je nezbytnou součástí každé úspěšné strategie online marketingu. V konkurenčním online prostředí může silný profil zpětných odkazů posunout váš web na výsluní vyhledávačů a zajistit vám, že budete více vidět. V tomto článku se podíváme na pokročilé strategie a techniky, jak efektivně získávat zpětné odkazy od autoritativních webů, a co je ještě důležitější, jak to udělat správně.

Přečíst celé

Case study: GastroKáva SEO plnými doušky

Search engine marketingHi Promotion

Relevantní klíčová slova, poctivé on-page SEO a soustavná optimalizace jsou tím správným receptem na zvýšení návštěvnosti i prodejů klienta GastroKáva. Vychutnejte si naši případovou studii u šálku dobré kávy...

Přečíst celé

V hlavní roli personalizace aneb jak vás sběr dat přiblíží k zákazníkovi

Nástroje, tipy a inspiraceMarketing

Podle průzkumu společnosti Epsilon je až 80 % zákazníků je nakloněno k nákupu od značek, které jim nabízejí osobní přístup a komunikaci. Jaký je tedy význam personalizace v marketingu a jak k ní přistupovat, aby byla co nejefektivnější?

Přečíst celé