Blog

Jsme přesvědčeni, že hodnotný a kvalitní obsah je základ. Na našem blogu se s Vámi rádi podělíme o naše zkušenosti z oblasti on-line marketingu. Na jednom místě tak najdete užitečné návody, rady i zajímavosti a novinky ze světa marketingu.

Jak se nám podařilo dostat 70% klíčových slov na 1. stranu za 7 měsíců
Jak se nám podařilo dostat 70% klíčových slov na 1. stranu za 7 měsíců

Cíl kampaně Na začátku spolupráce je základem naší práce provést důkladnou analýzu webových stránek a následně aplikovat efektivní strategii pro co nejlepší výsledky SEO. Ta zajistí přední pozice i návštěvnost z vyhledávačů. V případě mladého webu Domy Oldar bylo naším hlavním cílem zajistit rychlou...

Přečíst
6 trendů a tipů a jak v roce 2019 uspět na sociálních sítích
6 trendů a tipů a jak v roce 2019 uspět na sociálních sítích

Ať už vytváříte obsah sociálních sítí pro malou či velkou firmu, je důležité být v obraze a sledovat všechny nové trendy, které hýbou internetem. I když dopředu nedokážeme změřit, jak moc jejich adaptování zahýbe s plněním našich marketingových cílů, je důležité mít přehled. Nestíháte ve svém pracovním...

Přečíst
Jak se nám podařilo mít 66,67 % z klíčových slov na první straně?
Jak se nám podařilo mít 66,67 % z klíčových slov na první straně?

Cíl kampaně Na začátku spolupráce je základem naší práce provést důkladnou analýzu webových stránek a následně aplikovat efektivní SEO metody, které zajistí nejlepší pozice, hledanost a návštěvnost. U klienta Andrie.cz bylo naším hlavním cílem stabilně zlepšit pozice u 44 vybraných klíčových slov a...

Přečíst
Jak je to s dopravou zdarma a další postřehy z konference RESHOPER – 2. díl
Jak je to s dopravou zdarma a další postřehy z konference RESHOPER – 2. díl

Druhý díl nabitý novinkami od našich PPC specialistů Petra s Tomem, kteří se minulý týden zúčastnili velké konference RESHOPER. Jaké trendy v on-line marketingu se na nás valí? Čtěte dál! Slevy, dárky, věrnostní program... Ne, raději doprava zadarmo Podle statistik z dat několika tisíc e-shopů provozovaný...

Přečíst
Případová studie, kde PPC tvoří 55–60 % celkových tržeb
Případová studie, kde PPC tvoří 55–60 % celkových tržeb

Cíl kampaně S klientem na správě PPC spolupracujeme od druhé poloviny roku 2014. Od začátku spolupráce je cílem PPC kampaní maximalizace obratu na e-shopu s orientací na nízké PNO (Podíl nákladů na obratu), které s klientem pravidelně vyhodnocujeme. Pro výchozí stav spolupráce bylo požadované PNO nastaveno...

Přečíst
Tablet je mrtev a další postřehy z konference RESHOPER – 1. díl
Tablet je mrtev a další postřehy z konference RESHOPER – 1. díl

Naši PPC specialisté Tom a Petr se tento týden zúčastnili konference a veletrhu RESHOPER a sepsali řadu horkých novinek a trendů, které nás v roce 2019 neminou. Co hýbe světem on-line marketingu? Všechny postřehy vám přineseme ve dvou zajímavých článcích. Čtěte dál! Mobily, mobily, mobily... U většiny...

Přečíst
Hi Promotion získalo cenného partnera
Hi Promotion získalo cenného partnera

Naše reklamní agentura se těší ze spolupráce, kterou se jí podařilo navázat s jedním z největších hráčů na realitním trhu – společností Edox reality. Naším úkolem bude během celého roku 2019 pracovat na podpoře brandu a pomáhat s náborem nemovitostí k prodeji. Jak k tomuto spojení došlo? „Zaujaly...

Přečíst
Kdo si hraje nezlobí aneb 15 minutová hra, která zlepší komunikaci
Kdo si hraje nezlobí aneb 15 minutová hra, která zlepší komunikaci

Samostatnost, lidský přístup, zábava – v každé profesi důležité, aby byl člověk schopný si samostatně plnit své úkoly, ale stejně tak důležitá je i schopnost pracovat týmově, protože když si lidé vzájemně pomáhají a vycházejí vstříc, je atmosféra na pracovišti vždy příjemnější a otevřenější a i výsledky...

Přečíst
Seznam zavádí branding
Seznam zavádí branding

Branding, to je strategie, jak vybudovat kvalitní značku. Prvním krokem je stanovení základních hodnot a vizí, druhým je vytvoření jednotlivých výstupů, jako je název či logo. Výslednou prací je sada manuálů, jak s těmito informacemi a materiály pracovat. Důležité je následně o svůj brand pečovat a to...

Přečíst


Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet
Seznam.cz Collabim.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena