Blog

Jsme přesvědčeni, že hodnotný a kvalitní obsah je základ. Na našem blogu se s Vámi rádi podělíme o naše zkušenosti z oblasti on-line marketingu. Na jednom místě tak najdete užitečné návody, rady i zajímavosti a novinky ze světa marketingu.

Facebook mění příspěvky v mobilním feedu a aktualizuje cílení reklam
Facebook mění příspěvky v mobilním feedu a aktualizuje cílení reklam

Tenhle měsíc nám přinesl změnu ve velikosti příspěvků na nástěnce. To ale není všechno. Setkáme se totiž s další novinkou, která se týká změny v nastaveních reklamních kampaní. Facebook totiž maže stovky zájmů, díky kterým můžeme cílit na jisté skupiny osob. Jak budou vypadat příspěvky ve feedu? Změní...

Přečíst
Jak fonty ovlivňují vnímání čtenáře?
Jak fonty ovlivňují vnímání čtenáře?

Ať jsou slova jakkoli pečlivě vybíraná a mocná, nejsou vším, co čtenáře ovlivňuje a podněcuje k akci. Text je vnímán jako celek, i proto je kromě znění a obsahu důležitý také vizuál. Marketing je totiž v mnoha směrech jen aplikovaná sociální psychologie a k lidem promlouvá prostřednictvím barev, obrázků,...

Přečíst
Altruismus zavítal i do Hi Promotion
Altruismus zavítal i do Hi Promotion

Doba se mění, lidé jsou více všímaví a soucitní a nebojí se těm, kteří jsou v nouzi, podat pomocnou ruku. Kdysi se říkalo, že pomoc by měla mít finanční charakter, jinak je bezvýznamná. Opak je ale pravdou. Mnohokrát se totiž setkáváme s aktivním přístupem. Ten vyžaduje energii, chuť a v neposlední...

Přečíst
Atribuční modely: Víte, co přivedlo zákazníky na váš web?
Atribuční modely: Víte, co přivedlo zákazníky na váš web?

Marketérům i majitelům e-shopů je situace dobře známa – někdy se zákazník vrátí na stránku i několikrát z různých kampaní, než na e-shopu konečně nakoupí. A zde přichází na řadu atribuční model, který nám pomáhá určit, do kterého kanálu bychom měli investovat více a který zas využívat méně. Co jsou...

Přečíst
Instagramové Trendy: Co bychom měli vědět o Instagramu, postovaní a novinkách v roce 2019?
Instagramové Trendy: Co bychom měli vědět o Instagramu, postovaní a novinkách v roce 2019?

Instagram a jeho potenciál je nekonečný. Jen v České republice má více než 2 miliony lidí na této sociální síti účet. Z Instagramu a kvalitního obsahu se pomalu stávají synonyma. I proto platí, že čím je obsah lepší a kvalitnější, tím vyšší interakci příspěvky mají. Algoritmus Instagramu se ale neustále...

Přečíst
Bannerová reklama v červnu 2019: Jaké weby v Sklik síti se drží na prvních příčkách?
Bannerová reklama v červnu 2019: Jaké weby v Sklik síti se drží na prvních příčkách?

Banner, známá forma reklamy, jejímž úkolem je upoutat pozornost návštěvníka webu. Je vhodná zejména pro budování značky, ale také v případě, kdy chceme zasáhnout velké množství lidí a upozornit je na nový produkt či výhodnou sezónní slevu. Bannery se zobrazují i prostřednictvím služby Sklik – webové...

Přečíst
Příspěvky na sociální sítě: Inspirujte se letním marketingovým kalendářem
Příspěvky na sociální sítě: Inspirujte se letním marketingovým kalendářem

Nikdo není bezedná studně nápadů. Všichni někdy tápeme a nevíme co dál. Jestli i vy občas postrádáte inspiraci a nejste si jistí, jak pojmout tématické akce, kampaně či příspěvky na sociální sítě, podívejte se do světa. Ne, nemusíte cestovat ani opouštět vaši kancelář, stačí si jen otevřít online kalendář...

Přečíst
Ogilvy OnAir: o budoucnosti brandingu a reklamy
Ogilvy OnAir: o budoucnosti brandingu a reklamy

Co má příběh Johna Lennona a Paula McCartneyho společného s reklamou? O tom a o budoucnosti reklamy i brandingu mluvil ve středu Jakub Hodboď na posledním Ogilvy On Air, na který se vypravil náš kolega Viktor. Lennon/McCartney/Ogilvy Celou prezentací provázely písničky The Beatles ale hlavně příběh...

Přečíst
Postřehy z konference Data Restart: Pozor na duplicitní transakce
Postřehy z konference Data Restart: Pozor na duplicitní transakce

Neduhy v Google Analytics, atribuční modely nebo také optimalizace cenotvorby v e-commerce – to vše a mnoho dalšího zaznělo 8. dubna na Data Restart – Konference o datech a analytice. Na konferenci vyrazili i naši Petr s Martinem. Jaké byly jejich postřehy? Není nutné měřit úplně vše Výkonnostní marketing...

Přečíst


Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet Seznam.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena