Blog

Jsme přesvědčeni, že hodnotný a kvalitní obsah je základ. Na našem blogu se s Vámi rádi podělíme o naše zkušenosti z oblasti on-line marketingu. Na jednom místě tak najdete užitečné návody, rady i zajímavosti a novinky ze světa marketingu.

Bez blogu to nepůjde: Proč je blog důležitý pro byznys i marketing?
Bez blogu to nepůjde: Proč je blog důležitý pro byznys i marketing?

Kdysi blogy vlastnili jen jednotlivci, dnes to už neplatí. Většina společností a značek kráčí s dobou, pravidelně plní obsah blogu články a zvyšuje tak své dosahy. Blogování je jedním z marketingových kanálů, který ovlivňuje viditelnost značky a pomáhá byznysu růst. Dokonce podle statistik získávají...

Přečíst
Facebook versus LinkedIn: Kam směřovat svůj marketing?
Facebook versus LinkedIn: Kam směřovat svůj marketing?

V dnešním světě sociálních sítí není úplně jednoduché se zorientovat. Hlavně pro začínající podnikatele, kteří hledají to nejlepší místo pro propagaci své značky a produktů. Všichni víme, že LinkedIn je oficiálnější platformou, na níž vzkvétá byznys, zatímco Facebook je zábavnější a méně formální. Kterou...

Přečíst
Rozmach Influencer Marketingu: Co všechno zahrnuje strategie?
Rozmach Influencer Marketingu: Co všechno zahrnuje strategie?

Influencer marketing není jen o celebritách. Sociální sítě nám otevřely dveře a dnes se už může influencerem stát i zcela obyčejný člověk. Co z něj však dělá influencera zajímavého pro společnosti, jsou vysoké dosahy a velký počet sledovatelů navštěvujících jeho web i profil na Instagramu. Může to být...

Přečíst
Budování vztahu se zákazníky: Jak říct vlastní příběh
Budování vztahu se zákazníky: Jak říct vlastní příběh

Lidé milují příběhy. Jen si představte, kolik příběhů na světě vlastně máme. Od Bible přes různé romány, filmy, seriály až po reklamy. Příběhy jsou základem lidské společnosti. Prodávají. Přesvědčují. A dávají nám ještě cosi navíc - sounáležitost a možnost ztotožnit svůj život s něčím významnějším a...

Přečíst
Budování značky: Značka je zkušeností zákazníka
Budování značky: Značka je zkušeností zákazníka

Značka není jen logo, dobrá grafika či poutavý slogan. Naopak. Když přemýšlíme o značce, měli bychom si představit zkušenost zákazníka. A pod tu spadá vše - jak působí naše webová stránka, jak komunikujeme na sociálních sítích či odpovídáme na emaily. Ve zkratce je tedy naše značka vnímáním zákazníka....

Přečíst
6 obsahových chyb, které odhalí audit webu
6 obsahových chyb, které odhalí audit webu

Než jsme schopni sestavit efektivní SEO strategii, musí webová stránka projít auditem. Mnohé e-shopy a webové stránky vědí o technickém auditu, zapomínají ale na ten obsahový. I to je jeden z důvodů, proč přicházejí o návštěvníky a potenciální zákazníky. Web nezmiňuje ceny Jde o častý problém, zejména...

Přečíst
Facebook mění příspěvky v mobilním feedu a aktualizuje cílení reklam
Facebook mění příspěvky v mobilním feedu a aktualizuje cílení reklam

Tenhle měsíc nám přinesl změnu ve velikosti příspěvků na nástěnce. To ale není všechno. Setkáme se totiž s další novinkou, která se týká změny v nastaveních reklamních kampaní. Facebook totiž maže stovky zájmů, díky kterým můžeme cílit na jisté skupiny osob. Jak budou vypadat příspěvky ve feedu? Změní...

Přečíst
Jak fonty ovlivňují vnímání čtenáře?
Jak fonty ovlivňují vnímání čtenáře?

Ať jsou slova jakkoli pečlivě vybíraná a mocná, nejsou vším, co čtenáře ovlivňuje a podněcuje k akci. Text je vnímán jako celek, i proto je kromě znění a obsahu důležitý také vizuál. Marketing je totiž v mnoha směrech jen aplikovaná sociální psychologie a k lidem promlouvá prostřednictvím barev, obrázků,...

Přečíst
Altruismus zavítal i do Hi Promotion
Altruismus zavítal i do Hi Promotion

Doba se mění, lidé jsou více všímaví a soucitní a nebojí se těm, kteří jsou v nouzi, podat pomocnou ruku. Kdysi se říkalo, že pomoc by měla mít finanční charakter, jinak je bezvýznamná. Opak je ale pravdou. Mnohokrát se totiž setkáváme s aktivním přístupem. Ten vyžaduje energii, chuť a v neposlední...

Přečíst


Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet
Seznam.cz Collabim.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena