1. Přihlašte se do Google Analytics a klikněte na poslední položku v levém menu – ozubené kolečko "Administrátor". Poté vyberte "Správa přístupu k účtu".
2. Vpravo nahoře klikněte na modré plusko a vyberte "Přidat uživatele".
3. Do e-mailové adresy zadejte ppc@hipromotion.cz, roli zvolte "Editor" a vpravo nahoře potvrďte tlačítkem "Přidat".
Tento návod platí pro účty, které vidí nové uživatelské rozhraní. Pokud vidíte starou verzi, podívejte se na návod níže.
1. Přihlaste se do svého Ads (AdWords) účtu a pošlete nám Vaše Číslo zákazníka (10místný kód ve tvaru 123-456-7890) uvedené v pravém horním rohu.
2. Až požádáme o přístup, klikněte v levém sloupci dole na Administrátor a Přístup a zabezpečení.
3. Klikněte na Správci a Přijmout.
Na stejném místě máte možnost přístup případně kdykoli odebrat.
Nové Google Ads účty mají nové uživatelské rozhraní, ovšem starší účty stále mohou vidět původní rozhraní. Pro návod na nové rozhraní klikněte zde.
1. Přihlaste se do svého Ads (AdWords) účtu a pošlete nám Vaše Číslo zákazníka (10místný kód ve tvaru 123-456-7890) uvedené v pravém horním rohu.
2. Až požádáme o přístup, klikněte vpravo nahoře na Nástroje a vyberte Přístup k účtu.
3. Klikněte na Správci a Přijmout.
Na stejném místě máte možnost přístup případně kdykoli odebrat.
4. Odsouhlaste přístup tlačítkem Povolit přístup.
1. Přihlaste se do Sklik účtu a klikněte vpravo nahoře na jeho login/název a vyberte položku Nastavení.
2. Typ akce Nabídnout přístup – Jméno účtu ppc@hipromotion.cz a úroveň přístupu Správce kampaní.
3. Jakmile Vaši nabídku přijmeme, objeví se Vám v záložce Zprávy informace o přijetí nabídky přístupu. V Nastavení máte možnost tento přístup kdykoli odebrat nebo změnit jeho úroveň.
Je nová verze Merchantu (nazvaná jako Google Merchant Center Next), ale někteří uživatelé stále vidí tu starou, pokud k nim také patříte, je pro Vás určen návod níže.
Po přihlášení do Google Merchant Centra na adrese https://merchants.google.com/ (login a heslo bývají obvykle stejné jako pro Google Ads) klikněte vpravo nahoře na "ozubené kolečko" a zvolte položku Lidé a přístup.
Klikněte na modrý odkaz "+ Přidat uživatele"
Vyplňte login uživatele ppc@hipromotion.cz a klikněte na "Přidat uživatele"
V části Uživatelský přístup zatrhněte jak práva "Správce" tak i "Manažer přehledů" a na konci stránky klikněte na "Přidat uživatele".
Pro některá nastavení je vhodnější mít přímo Vaše přístupové údaje, ale obvykle to lze provést přes náš hromadný účet, případně Vás navést co je ještě potřeba v GMC udělat.
Některé Google Merchant Center účty mají nové uživatelské rozhraní, ovšem starší účty stále mohou vidět původní rozhraní. Pro návod na nové rozhraní klikněte zde.
1. Pro přístupy do Vašeho Google Merchant Centra (kam se stahuje XML feed s produkty z Vašeho e-shopu, ze kterých se poté vytvářejí kampaně v Google Nákupech a Dynamickém remarketingu), se přihlaste, klikněte vpravo nahoře na klíč a zvolte položku přístup k účtu
2. Klikněte na tlačítko přidat uživatele.
3. Vyplňte login uživatele ppc@hipromotion.cz a potvrďte kliknutím na tlačítko přidat uživatele.
4. U uživatelského přístupu zaklikněte přístupová práva správce.
My poté uvidíme Váš účet mezi dalšími v našem hromadném účtu a budeme s ním moci pracovat bez nutnosti přihlašovat se Vaším loginem a heslem.
1. Přihlaste se do Google Tag Manageru (https://tagmanager.google.com/).
2. U patřičného účtu klikněte na tři tečky a vyberte Správa uživatelů.
3. Vpravo nahoře klikněte na modré plus a vyberte Přidávání uživatelů.
4. Zde je potřeba vyplnit následující položky:
1. Pošlete nám login (e-mailovou adresu), který používáte pro přihlášení ke Zboží.cz.
2. Až odešleme žádost o přístup, je potřeba, abyste se přihlásili na https://klient.seznam.cz/settings/managers a tady prosím naši žádost o propojení z loginu ppc@hipromotion.cz potvrďte přes zelenou fajfku vpravo.