Návod na přístup do GA

Jednotlivé kroky

1. Přihlašte do Google Analytics a klikněte na poslední položku v levém menu – Správce.

Návod GA PPC

Pokud máte ve svém Analytics více webů a chcete nám dát přístup pouze k některému z nich, zvolte položku Správa uživatelů v prostředním sloupci (menší modrá šipka).

3. Do pole Přidat oprávnění pro uživatele zadejte e-mailovou adresu ppc@hipromotion.cz a zvolte úrovně přístupu (menší modrá šipka) – Upravit, Spolupracovat, Číst a analyzovat.

přidat oprávnění pro uživatele

2. V levém sloupci "Účet" klikněte na Správa uživatelů (červená šipka).

Správa uživatelů

Úroveň přístupu Správa uživatelů doporučujeme ponechat pouze pro Váš vlastní login, abyste měli pouze Vy plnou kontrolu nad tím, kdo může k tomuto Analytics účtu přidávat uživatele.

Pokud používáte jiný login pro Google Ads (AdWords) než Analytics, nastavte jako uživatele s plným oprávněním i svůj login pro Google Ads (AdWords), aby bylo možné správně provázat Ads/Analytics a využít plně možností tohoto provázání.

Google Ads (AdWords)

Jednotlivé kroky pro Google Ads (AdWords)

1. Přihlaste se do svého Ads (AdWords) účtu a pošlete nám Vaše Číslo zákazníka (10místný kód ve tvaru 123-456-7890) uvedené v pravém horním rohu.

Jednotlivé kroky pro AdWords

2. Až požádáme o přístup, klikněte vpravo nahoře na Nástroje a vyberte Přístup k účtu.

Přístup k účtu

3. Klikněte na Správci a Přijmout.

Přijmout žádost

Na stejném místě máte možnost přístup případně kdykoli odebrat.

4. Odsouhlaste přístup tlačítkem Povolit přístup.

Povolit přístup účtu

Sklik

Návod krok po kroku

1. Přihlaste se do Sklik účtu a klikněte vpravo nahoře na jeho login/název a vyberte položku Nastavení.

Návod krok po kroku Sklik

2. Typ akce Nabídnout přístup – Jméno účtu ppc@hipromotion.cz a úroveň přístupu Správce kampaní.

Nabídnout přístup Sklik

3. Jakmile Vaši nabídku přijmeme, objeví se Vám v záložce Zprávy informace o přijetí nabídky přístupu.
V Nastavení máte možnost tento přístup kdykoli odebrat nebo změnit jeho úroveň.

Google Merchant Center

Jednotlivé kroky

1. Pro přístupy do Vašeho Google Merchant Centra (kam se stahuje XML feed s produkty z Vašeho e-shopu, ze kterých se poté vytvářejí kampaně v Google Nákupech a Dynamickém remarketingu), se přihlaste, klikněte vpravo nahoře na klíč a zvolte položku přístup k účtu

Jednotlivé kroky Google merchant center

2. Klikněte na tlačítko přidat uživatele.

Přidat uživatele google merchant center

3. Vyplňte login uživatele ppc@hipromotion.cz a potvrďte kliknutím na tlačítko přidat uživatele.

Vyplnit login a přidat uživatele

4. U uživatelského přístupu zaklikněte přístupová práva správce.

Přístupová práva správce

My poté uvidíme Váš účet mezi dalšími v našem hromadném účtu a budeme s ním moci pracovat bez nutnosti přihlašovat se Vaším loginem a heslem.

Google merchant center hromadný účet

Přidání dalšího uživatele v Google Tag Manageru (GTM)

1. Přihlaste se do Google Tag Manageru (https://tagmanager.google.com/).

2. U patřičného účtu klikněte na tři tečky a vyberte Správa uživatelů.

Přidání dalšího uživatele v GTM

3. Vpravo nahoře klikněte na modré plus a vyberte Přidávání uživatelů.

GTM přidání uživatelů

4. Zde je potřeba vyplnit následující položky:

GTM vyplnění potřebných položek
  • E-mailovou adresu ppc@hipromotion.cz
  • Případně zaškrtnout oprávnění Správce
  • Případně dole u Oprávnění kontejneru kliknout na Čtení a vybrat další oprávnění a potvrdit je tlačítkem Hotovo.
GTM vyplnění údajů