V Google nákupech můžete inzerovat až o 20 % levněji. Stačí využít výhody nabídky a inzerovat produkty prostřednictvím Google CSS Programu.
V roce 2017 Google dostal vysokou pokutu od antimonopolních úřadů. Její součástí byla podmínka týkající se reklamního prostoru Google Nákupů, v rámci které musel Google zpřístupnit zobrazování produktů i pro jiné inzerenty. Sleva, kterou Google poskytovatelům nabízí, je tedy v podstatě formou kompenzace. V opačném případě by mu totiž hrozila pokuta ve výši několika miliard eur. Více si můžete přečíst například tady.
K tomu, aby e-shop ze slevy benefitoval, je nutné inzerovat produkty přes srovnávač zboží. A my vám díky spolupráci se srovnávačem Mangolio.cz dokážeme náklady snížit.
Sleva je výhodná pro střední a velké e-shopy, které v kampaních Google Nákupy utratí kredit alespoň ve výši 10 tisíc Kč měsíčně.
Na reklamní kredit utratíte stejný finanční obnos, ale cena za proklik se sníží až o 20 %, díky čemuž získáte více prokliků.
Útrata | Počet kliků | Cena kliku | |
---|---|---|---|
Nyní (přímo přes Google Merchant Center) | 50.000 Kč | 11 000 | 4,54 Kč |
Nově (prostřednictvím Google CSS Program) | 50.000 Kč | 13 775 | 3,63 Kč |
Úspora 20 % nákladů (v podobě kliků navíc) | - | 2 775 | - |
V Google nákupech bude produkt vypadat stejně. Jediný rozdíl je v tom, že pod reklamou vyskočí nápis "Z webu Mangolio.cz" místo "Z webu Google".
1. krok: V první fázi se spojíme a uděláme vám předběžnou kalkulaci. Spočítáme, kolik na inzerci ušetříte a stanovíme poplatek za zapojení do programu.
2. krok: Následně nám poskytnete ID Merchant účtu, na základě kterého propojíme reklamní účty. Výhodou je, že nepotřebujeme úplný přístup a nedostaneme se tak k vašim citlivým datům.
3. krok: Podáme žádost společnosti Google. Zpracování žádosti Googlem trvá standardně 2 až 5 dní.
4. Hotovo! Můžete začít šetřit náklady na inzerci v nákupech Google.