Hi Promotion získalo cenného partnera

Publikováno 17. 01. 2022
Hi Promotion

Naše reklamní agentura se těší ze spolupráce, kterou se jí podařilo navázat s jedním z největších hráčů na realitním trhu – společností Edox reality. Naším úkolem bude během celého roku 2019 pracovat na podpoře brandu a pomáhat s náborem nemovitostí k prodeji.

Hi Promotion získalo cenného partnera

Jak k tomuto spojení došlo? „Zaujaly nás zkušenosti a výsledky, kterých Hi Promotion dosahuje v oblasti on-line marketingu. Oslovila nás také profesionalita, vstřícný přístup a v neposlední řadě ochota naslouchat našim potřebám a návrhům. Díky této kombinaci tak konečně máme po svém boku partnera, na kterého se můžeme spolehnout, a kterému můžeme věřit. Proto jsme se rozhodli využít jeho služeb také v offline marketingu,“ popisuje majitel Edox reality Lukáš Frydrych.

Kampaň pro celý rok 2019 stojí na unikátních benefitech, jimiž se Edox reality odlišuje od svých konkurentů: okamžitý výkup, nejrychlejší prodej a poskytnutí zálohy až do výše 2 milionů korun při prodeji bytů a domů. To vše bude komunikováno způsobem, který nám umožní dosáhnout maximálních výsledků a zacílit na co nejširší okruh potenciálních zákazníků.

Náhled offline reklamy

Pokusili jsme se vytvořit marketingovou strategii, která bude optimálně namixována. Skládá se proto z billboardových kampaní, spotů v rádiích s oblíbeným hercem Tomášem Měcháčkem, reklam v metru a na uzlech MHD i z on-line podpory,“ vysvětluje obchodní ředitel Hi Promotion Tomáš Pecník.

Věříme, že právě díky této kombinaci on-line a off-line marketingových aktivit se nám podaří Edox reality proměnit v pražskou jedničku na realitním trhu.

Zpět na výpis článků Sdílet na FB