Návod na vytvoření FB Pixelu

Dalším důležitým faktorem pro Váš business je FB Pixel, který měří příslušné konverze. Díky FB Pixelu dokážete oslovit ty správné lidi, generovat větší prodej a měřit výsledky reklam. Předtím než FB Pixel vytvoříte, budete potřebovat firemní účet.

Návod na vytvoření FB pixelu

Pro vytvoření FB Pixelu je nutné si rozkliknout záložku Business Manager, kde uvidíte kategorii Pixely.
Zde uvidíte tlačítko „vytvořit Pixel“.

Návod na vytvoření FB pixelu 2

Zadejte název pixelu. U každého účtu pro reklamu můžete mít jen jeden pixel. Zvolte proto název, který reprezentuje vaši firmu.

Návod na vytvoření FB pixelu 3

Hotovo! Teď stačí vytvořit 9 událostí (přidat do košíku, nákup, zobrazení obsahu…), které vložíte na webové stránky do záhlaví. U tohoto kroku vám doporučujeme se poradit s vašim webmasterem.

Odkaz pro webmastera


Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena