Ukázky Content Marketingu

Koronavirus a sociální sítě: Jak komunikovat značku na sociálních sítích v tomto těžkém období?
Koronavirus a sociální sítě: Jak komunikovat značku na sociálních sítích v tomto těžkém období?

O momentální situaci toho není třeba moc říkat. Je nám všem známá. Koronavirus je na vzestupu a ohrožuje lidské i ekonomické zdraví. Zastihl nás nepřipravené. Asi za to může lidská povaha - s krizí nepočítáme a neplánujeme, dokud skutečně nepřijde a nesmete nás všechny z nohou. Vlna neklidu a paniky...

Přečíst
Nezapomeňte na právní ochranu výrobků – Jak na patent a průmyslový vzor
Nezapomeňte na právní ochranu výrobků – Jak na patent a průmyslový vzor

V rámci spolupráce se Shoptetem jsme narazili na zajímavé téma a požádali proto specialistku Evu Knirschovou, aby se vyjádřila k problematice ochrany výrobků, která se již dříve rozepsala na toto téma na Shoptet blogu. Výrobci by měli svůj produkt právně ochránit. Proč? Aby ho nemohla zkopírovat konkurence....

Přečíst
Linkbuilding - sofistikované budování značky a získávání lepších pozic ve vyhledávačích
Linkbuilding - sofistikované budování značky a získávání lepších pozic ve vyhledávačích

Linkbuilding je neodmyslitelnou součástí služby SEO. Stejně jako ostatní aspekty i linkbuilding se rychle vyvíjí a důležitost vysoce kvalitních zpětných linků roste. Pokud se tedy chcete dostat na přední příčky vyhledávačů, jako Google a Seznam, linkbuilding je jeden ze způsobů, jak na to. Co je vlastně...

Přečíst
Case study: Jak jsme zvýšili návštěvnost webu o 470 %
Case study: Jak jsme zvýšili návštěvnost webu o 470 %

Ať je vaše webová stránka jakkoli originální a zajímavá, bez marketingu mít pravděpodobně vysokou návštěvnost nebude. Kvalitní webový obsah není totiž žádnou zárukou vítězství, je pouze jedním z parametrů, které musí vaše stránka splňovat. A tady přichází na scénu SEO - Search Engine Optimization. SEO...

Přečíst
Co je Facebook Pixel a proč marketing na sociálních sítích bez něj nikdy nebude fungovat
Co je Facebook Pixel a proč marketing na sociálních sítích bez něj nikdy nebude fungovat

Pokud máte e-shop nebo webovou stránku a spravujete také stránku na Facebooku, pravděpodobně jste už něco o Pixelu zaslechli. Nejde o žádný přežitek, právě naopak. Chcete-li využít možnosti Facebook reklamy se vším, co k tomu patří, bez Pixelu se neobejdete. Facebook Pixel: Co to je? Facebook Pixel...

Přečíst
Case Study: Jak jsme zvýšili počet konverzí o 373 % díky PPC kampaním
Case Study: Jak jsme zvýšili počet konverzí o 373 % díky PPC kampaním

Získat přední místa ve vyhledávačích jako je Google a Seznam vyžaduje pravidelnou a dlouhodobou snahu, optimalizaci webu a tvorbu obsahu, který podpoří SEO i přitáhne pozornost potenciálních zákazníků. Rychlejší způsob, jak se dostat na první pozice, je využít placenou reklamu PPC. Jednomu z našich klientů...

Přečíst
Case study: Jak jsme vylepšili SEO pro značku Andrie a dostali až 66 % klíčových slov na první stranu ve vyhledávačích
Case study: Jak jsme vylepšili SEO pro značku Andrie a dostali až 66 % klíčových slov na první stranu ve vyhledávačích

Jak zvýšit pozice klíčových slov u klienta a dostat je na první stranu v Googlu a na Seznamu? Spolu s klientem Andrie se nám podařilo využít algoritmy v náš prospěch a splnit slíbený cíl. Kdo je náš klient? Značka Andrie se zaměřuje na prodej dámského a pánského spodního prádla. V jejím portfoliu najdete...

Přečíst
Vizuální stránka reklamy ovlivňuje naši reakci
Vizuální stránka reklamy ovlivňuje naši reakci

Mozek reaguje na krásu automaticky, i proto je estetická přívětivost tím nejdůležitějším faktorem, co se týče prvního dojmu. Vhodně zvolený design dokáže okamžitě propojit zákazníka a značku. Stačí několik sekund Zpracování vizuálních informací se odehrává v mozku. Estetický zážitek aktivuje mozek...

Přečíst
Podcasty: Způsob propagace, který válcuje internet a mění obsahový marketing
Podcasty: Způsob propagace, který válcuje internet a mění obsahový marketing

Podcasty se stávají marketingovým nástrojem mnoha společností. Prostřednictvím podcastů totiž umožňujeme potenciálním zákazníkům slyšet nejen slova, ale také emoce, které se za nimi ukrývají. Podcasty v marketingu Podcasty přinášejí zákazníkům zcela novou hodnotu. Umožňují značkám komunikovat se...

Přečíst


Přesvědčili jsme Vás?

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT

Jsme tu pro Vás a Vaše potřeby nás zajimají. Napište nám telefon a my se Vám ozveme.

Napište nám

Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet
Seznam.cz Collabim.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena