Ukázky Content Marketingu

Silný podzim: Připravte se na Black Friday
Silný podzim: Připravte se na Black Friday

Podzim je již za dveřmi a spolu s ním se dostávají do popředí i důležité marketingové události, na které se musíte připravit i vy. Jednou z takových událostí je Black Friday, známý také jako Černý pátek, který podněcuje lidi k nákupům. Jak se co nejlépe na masové výprodeje přichystat? Oslovte zákazníky...

Přečíst
Odpověď na nepoložené otázky: Nástroj, který vám pomůže tvořit lepší obsah
Odpověď na nepoložené otázky: Nástroj, který vám pomůže tvořit lepší obsah

Pokud chcete tvořit zajímavý a poutavý obsah, který budou lidé skutečně číst, v první řadě byste měli zjistit, co vyhledávají. Klíčová slova a možnosti, jak najít inspiraci na nová témata, nabízí zajímavý nástroj Answer the Public. Nástroj je možné používat zdarma a je dostupný v českém i slovenském...

Přečíst
Case study: Jak jsme Elegantně a stylově zvýšili tržby na Facebooku a Instagramu
Case study: Jak jsme Elegantně a stylově zvýšili tržby na Facebooku a Instagramu

V průběhu 3 měsíců spolupráce se nám podařilo zvýšit tržby e-shopu Elegantně a stylově a dostat PNO na nízkou hranici 9 %. Jak se nám to podařilo, se dozvíte v článku. O Elegantně a stylově Módní e-shop běží na platformě Shoptet a najdete na něm oblečení, obuv a doplňky pro ženy. E-shop přichází s...

Přečíst
Co komunikuje vaše konkurence na Facebooku?
Co komunikuje vaše konkurence na Facebooku?

Facebook nabízí hned několik možností, které vám pomohou posunout marketingovou strategii na zcela nový level. Jednou z nich je knihovna reklam, díky které můžete vidět stovky reklam nejen vaší konkurence. Inspirujte se u konkurence Všichni víme, že sledovat firemní stránku konkurence není žádná věda....

Přečíst
Generační marketing: Víte, jak se chová vaše cílová skupina?
Generační marketing: Víte, jak se chová vaše cílová skupina?

V marketingu se často mluví o tom, jak důležité je najít svou cílovou skupinu a oslovit ji. Jaký je ale v tomto případě postup? Můžete si vytvořit persony, které budou představovat segmenty cílových skupin. Persony a segmentaci doplňuje i takzvaný generační marketing, který rozděluje cílové skupiny podle...

Přečíst
Marketingové trendy 2021: Jak je využít ve svůj prospěch?
Marketingové trendy 2021: Jak je využít ve svůj prospěch?

Pandemie změnila fungování celého světa. Nejen reálného, ale i toho online. Jelikož marketing hraje na online scéně důležitou roli, můžeme očekávat poměrně značné změny i v jeho fungování, ze kterých může nejedna značka benefitovat, využije-li jejich potenciál. Personalizace bude důležitější než kdykoliv...

Přečíst
Jak se změnila scéna E-commerce v roce 2020 v České republice?
Jak se změnila scéna E-commerce v roce 2020 v České republice?

Rok 2020 nám přinesl mnoho změn, které se dotkly převážně digitálního světa. Jelikož se kamenné prodejny zavřely, firmy neměly jinou možnost, než soustředit svou pozornost na online prodej, což také pocítila e-commerce scéna v České republice. Zaznamenala totiž nejen vyšší tržby, ale také změny v jejím...

Přečíst
Top témata, která lidé řešili na Facebooku v roce 2020
Top témata, která lidé řešili na Facebooku v roce 2020

Facebook zveřejnil report, který obsahuje nejdiskutovanější témata z roku 2020. Témata spadají do kategorií - vzdělání, životní styl, technologie a volný čas. Co lidí zajímalo v časech pandemie? Vzdělání Rasová nerovnost v Americe Hnutí "Black Lives Matter" podporuje mnoho Američanů, což dokazují...

Přečíst
Novinky ze světa velkých značek, které určitě znáte i vy
Novinky ze světa velkých značek, které určitě znáte i vy

Zajímá vás, co velkého se odehrálo ve světě marketingu za poslední týdny? Nejen sociální sítě, ale také velikáni jako Google nebo Nike si pro veřejnost přichystali novinky, o kterých byste měli vědět i vy. Google umožňuje sledování konverzí přímo z videí Ne každou konverzi bylo možné zjistit. Mezi...

Přečíst


Přesvědčili jsme Vás?

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT

Jsme tu pro Vás a Vaše potřeby nás zajimají. Napište nám telefon a my se Vám ozveme.

Napište nám

Naše kvalifikace a partnerství

Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena