Jak nasdílet přístupy pro PPC?

Návod na přístup do GA

Jednotlivé kroky

1. Přihlašte do Google Analytics a klikněte na poslední položku v levém menu – Správce.

Návod na GA pro PPC

Pokud máte ve svém Analytics více webů a chcete nám dát přístup pouze k některému z nich, zvolte položku Správa uživatelů v prostředním sloupci (menší modrá šipka).


2. V levém sloupci "Účet" klikněte na Správa uživatelů (červená šipka).

Návod na GA pro PPC 2

3. Do pole Přidat oprávnění pro uživatele zadejte e-mailovou adresu ppc@hipromotion.cz a zvolte úrovně přístupu (menší modrá šipka) – Upravit, Spolupracovat, Číst a analyzovat.

Návod na GA pro PPC 3

Úroveň přístupu Správa uživatelů doporučujeme ponechat pouze pro Váš vlastní login, abyste měli pouze Vy plnou kontrolu nad tím, kdo může k tomuto Analytics účtu přidávat uživatele.

Pokud používáte jiný login pro Google Ads (AdWords) než Analytics, nastavte jako uživatele s plným oprávněním i svůj login pro Google Ads (AdWords), aby bylo možné správně provázat Ads/Analytics a využít plně možností tohoto provázání.


Přístup do účtu v reklamních systémech

Pokud máte původní vzhled účtu Google Ads (AdWords) klikněte na původní přístupy Google Ads (Adwords), jinak pokračujte podle návodu níže.


Google Ads (AdWords)

1. Přihlaste se do svého Ads (AdWords) účtu a pošlete nám Vaše Číslo zákazníka (10místný kód ve tvaru 123-456-7890) uvedené v levém horním rohu.

Návod na Google Ads (AdWords)

2. Až požádáme o přístup, klikněte vpravo nahoře na Nástroje a vyberte Přístup k účtu.

Návod na Google Ads (AdWords) 2

3. Klikněte na Správci a Přijmout.

Návod na Google Ads (AdWords) 3

Na stejném místě máte možnost přístup případně kdykoli odebrat.


4. Odsouhlaste přístup tlačítkem Povolit přístup.

Návod na Google Ads (AdWords) 4

SKLIK

Video návod


Návod krok po kroku

1. Přihlaste se do Sklik účtu a klikněte vpravo nahoře na jeho login/název a vyberte položku Nastavení.

Návod Sklik

2. Typ akce Nabídnout přístup – Jméno účtu ppc@hipromotion.cz a úroveň přístupu Správce kampaní.

Návod Sklik 2

3. Jakmile Vaši nabídku přijmeme, objeví se Vám v záložce Zprávy informace o přijetí nabídky přístupu.

V Nastavení máte možnost tento přístup kdykoli odebrat nebo změnit jeho úroveň.


Google Merchant Center

1. Pro přístupy do Vašeho Google Merchant Centra (kam se stahuje XML feed s produkty z Vašeho e-shopu, ze kterých se poté vytvářejí kampaně v Google Nákupech a Dynamickém remarketingu), se přihlaste, klikněte vpravo nahoře na tři tečky a zvolte položku Uživatelé.

Návod do Google Merchant Center

2. Vyplňte login uživatele ppc@hipromotion.cz a přiřaďte mu práva "Správce" a klikněte na tlačítko Použít.

Návod do Google Merchant Center 2

My poté uvidíme Váš účet mezi dalšími v našem hromadném účtu a budeme s ním moci pracovat bez nutnosti přihlašovat se Vaším loginem a heslem.

Návod do Google Merchant Center 3

Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet Seznam.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena