Blog

Jsme přesvědčeni, že hodnotný a kvalitní obsah je základ. Na našem blogu se s Vámi rádi podělíme o naše zkušenosti z oblasti on-line marketingu. Na jednom místě tak najdete užitečné návody, rady i zajímavosti a novinky ze světa marketingu.

Nezapomeňte na právní ochranu výrobků – Jak na patent a průmyslový vzor
Nezapomeňte na právní ochranu výrobků – Jak na patent a průmyslový vzor

V rámci spolupráce se Shoptetem jsme narazili na zajímavé téma a požádali proto specialistku Evu Knirschovou, aby se vyjádřila k problematice ochrany výrobků, která se již dříve rozepsala na toto téma na Shoptet blogu. Výrobci by měli svůj produkt právně ochránit. Proč? Aby ho nemohla zkopírovat konkurence....

Přečíst
Linkbuilding - sofistikované budování značky a získávání lepších pozic ve vyhledávačích
Linkbuilding - sofistikované budování značky a získávání lepších pozic ve vyhledávačích

Linkbuilding je neodmyslitelnou součástí služby SEO. Stejně jako ostatní aspekty i linkbuilding se rychle vyvíjí a důležitost vysoce kvalitních zpětných linků roste. Pokud se tedy chcete dostat na přední příčky vyhledávačů, jako Google a Seznam, linkbuilding je jeden ze způsobů, jak na to. Co je vlastně...

Přečíst
Case study: Jak jsme zvýšili návštěvnost webu o 470 %
Case study: Jak jsme zvýšili návštěvnost webu o 470 %

Ať je vaše webová stránka jakkoli originální a zajímavá, bez marketingu mít pravděpodobně vysokou návštěvnost nebude. Kvalitní webový obsah není totiž žádnou zárukou vítězství, je pouze jedním z parametrů, které musí vaše stránka splňovat. A tady přichází na scénu SEO - Search Engine Optimization. SEO...

Přečíst
Co je Facebook Pixel a proč marketing na sociálních sítích bez něj nikdy nebude fungovat
Co je Facebook Pixel a proč marketing na sociálních sítích bez něj nikdy nebude fungovat

Pokud máte e-shop nebo webovou stránku a spravujete také stránku na Facebooku, pravděpodobně jste už něco o Pixelu zaslechli. Nejde o žádný přežitek, právě naopak. Chcete-li využít možnosti Facebook reklamy se vším, co k tomu patří, bez Pixelu se neobejdete. Facebook Pixel: Co to je? Facebook Pixel...

Přečíst
Case Study: Jak jsme zvýšili počet konverzí o 373 % díky PPC kampaním
Case Study: Jak jsme zvýšili počet konverzí o 373 % díky PPC kampaním

Získat přední místa ve vyhledávačích jako je Google a Seznam vyžaduje pravidelnou a dlouhodobou snahu, optimalizaci webu a tvorbu obsahu, který podpoří SEO i přitáhne pozornost potenciálních zákazníků. Rychlejší způsob, jak se dostat na první pozice, je využít placenou reklamu PPC. Jednomu z našich klientů...

Přečíst
Case study: Jak jsme vylepšili SEO pro značku Andrie a dostali až 66 % klíčových slov na první stranu ve vyhledávačích
Case study: Jak jsme vylepšili SEO pro značku Andrie a dostali až 66 % klíčových slov na první stranu ve vyhledávačích

Jak zvýšit pozice klíčových slov u klienta a dostat je na první stranu v Googlu a na Seznamu? Spolu s klientem Andrie se nám podařilo využít algoritmy v náš prospěch a splnit slíbený cíl. Kdo je náš klient? Značka Andrie se zaměřuje na prodej dámského a pánského spodního prádla. V jejím portfoliu najdete...

Přečíst
Vizuální stránka reklamy ovlivňuje naši reakci
Vizuální stránka reklamy ovlivňuje naši reakci

Mozek reaguje na krásu automaticky, i proto je estetická přívětivost tím nejdůležitějším faktorem, co se týče prvního dojmu. Vhodně zvolený design dokáže okamžitě propojit zákazníka a značku. Stačí několik sekund Zpracování vizuálních informací se odehrává v mozku. Estetický zážitek aktivuje mozek...

Přečíst
Podcasty: Způsob propagace, který válcuje internet a mění obsahový marketing
Podcasty: Způsob propagace, který válcuje internet a mění obsahový marketing

Podcasty se stávají marketingovým nástrojem mnoha společností. Prostřednictvím podcastů totiž umožňujeme potenciálním zákazníkům slyšet nejen slova, ale také emoce, které se za nimi ukrývají. Podcasty v marketingu Podcasty přinášejí zákazníkům zcela novou hodnotu. Umožňují značkám komunikovat se...

Přečíst
Jakou návštěvnost mají webové stránky vašeho konkurenta?
Jakou návštěvnost mají webové stránky vašeho konkurenta?

Nikdy nepodceňujte svou konkurenci. Ve světě byznysu jde o pravidlo číslo jedna. Podrobná analýza konkurence vám pomůže pochopit, co děláte hůř nebo lépe než vaše konkurence. Vyzkoušejte například nástroj SimilarWeb, který vám pomůže zjistit, jakou návštěvnost má vaše konkurence. Nástroj SimilarWeb Prvních...

Přečíst


Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet
Seznam.cz Collabim.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena