Blog

Jsme přesvědčeni, že hodnotný a kvalitní obsah je základ. Na našem blogu se s Vámi rádi podělíme o naše zkušenosti z oblasti on-line marketingu. Na jednom místě tak najdete užitečné návody, rady i zajímavosti a novinky ze světa marketingu.

Whats Up…? Messengery v zákaznické komunikaci
Whats Up…? Messengery v zákaznické komunikaci

E-mailové schránky jsou přehlcené řadou nevyžádaných zpráv, nabídek na slevy a většina lidí si již e-maily nepročítá, natož aby potvrdili jejich další získávání. Upadne tedy e-mail marketing do zapomnění? A jak je to s Instant Messagingem? Messenger, Viber nebo Whatsapp – to jsou aplikace, které používají...

Přečíst
Jak na kreativu Vašich kampaní
Jak na kreativu Vašich kampaní

Lámete si hlavu nad zajímavou kreativou na sociální sítě, která bude oslovovat vaše nynější či budoucí fanoušky? Ne každý je studnice nápadů a může se stát, že ani po několika hodinách přemýšlení na nic kloudného nepřijdete. Co tedy dělat v případě, že se vám kreativita vyhýbá obloukem a vy potřebujete...

Přečíst
Přivítejme 230 nových emoji pro rok 2019
Přivítejme 230 nových emoji pro rok 2019

Emoji – kdo by je neznal? Používáme je v denní komunikaci, setkáváme se s nimi na sociálních sítích, jsou s námi jednoduše po celý den a jejich prostřednictvím můžeme ukázat, jak se cítíme, co děláme nebo na co myslíme, i když jsme schovaní za obrazovkami telefonů. Začátkem roku 2019 Unicode Consortium...

Přečíst
Google ukončuje vlastní sociální síť
Google ukončuje vlastní sociální síť

Google+ měla být velkolepá sociální síť, která měla za cíl sdružovat lidi podobných zájmů a nabídnout jim ještě lepší funkce, než je možné nalézt na Facebooku. Realita však byla značně odlišná a Google+ byl samotnou společností před pár měsíci odsouzen k zániku. Proč? Bezpečnostní chyba Google se...

Přečíst
Jak se nám podařilo dostat 70% klíčových slov na 1. stranu za 7 měsíců
Jak se nám podařilo dostat 70% klíčových slov na 1. stranu za 7 měsíců

Cíl kampaně Na začátku spolupráce je základem naší práce provést důkladnou analýzu webových stránek a následně aplikovat efektivní strategii pro co nejlepší výsledky SEO. Ta zajistí přední pozice i návštěvnost z vyhledávačů. V případě mladého webu Domy Oldar bylo naším hlavním cílem zajistit rychlou...

Přečíst
6 trendů a tipů a jak v roce 2019 uspět na sociálních sítích
6 trendů a tipů a jak v roce 2019 uspět na sociálních sítích

Ať už vytváříte obsah sociálních sítí pro malou či velkou firmu, je důležité být v obraze a sledovat všechny nové trendy, které hýbou internetem. I když dopředu nedokážeme změřit, jak moc jejich adaptování zahýbe s plněním našich marketingových cílů, je důležité mít přehled. Nestíháte ve svém pracovním...

Přečíst
Jak se nám podařilo mít 66,67 % z klíčových slov na první straně?
Jak se nám podařilo mít 66,67 % z klíčových slov na první straně?

Cíl kampaně Na začátku spolupráce je základem naší práce provést důkladnou analýzu webových stránek a následně aplikovat efektivní SEO metody, které zajistí nejlepší pozice, hledanost a návštěvnost. U klienta Andrie.cz bylo naším hlavním cílem stabilně zlepšit pozice u 44 vybraných klíčových slov a...

Přečíst
Jak je to s dopravou zdarma a další postřehy z konference RESHOPER – 2. díl
Jak je to s dopravou zdarma a další postřehy z konference RESHOPER – 2. díl

Druhý díl nabitý novinkami od našich PPC specialistů Petra s Tomem, kteří se minulý týden zúčastnili velké konference RESHOPER. Jaké trendy v on-line marketingu se na nás valí? Čtěte dál! Slevy, dárky, věrnostní program... Ne, raději doprava zadarmo Podle statistik z dat několika tisíc e-shopů provozovaný...

Přečíst
Případová studie, kde PPC tvoří 55–60 % celkových tržeb
Případová studie, kde PPC tvoří 55–60 % celkových tržeb

Cíl kampaně S klientem na správě PPC spolupracujeme od druhé poloviny roku 2014. Od začátku spolupráce je cílem PPC kampaní maximalizace obratu na e-shopu s orientací na nízké PNO (Podíl nákladů na obratu), které s klientem pravidelně vyhodnocujeme. Pro výchozí stav spolupráce bylo požadované PNO nastaveno...

Přečíst


Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet Seznam.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena