Blog

Jsme přesvědčeni, že hodnotný a kvalitní obsah je základ. Na našem blogu se s Vámi rádi podělíme o naše zkušenosti z oblasti on-line marketingu. Na jednom místě tak najdete užitečné návody, rady i zajímavosti a novinky ze světa marketingu.

Jakou návštěvnost mají webové stránky vašeho konkurenta?
Jakou návštěvnost mají webové stránky vašeho konkurenta?

Nikdy nepodceňujte svou konkurenci. Ve světě byznysu jde o pravidlo číslo jedna. Podrobná analýza konkurence vám pomůže pochopit, co děláte hůř nebo lépe než vaše konkurence. Vyzkoušejte například nástroj SimilarWeb, který vám pomůže zjistit, jakou návštěvnost má vaše konkurence. Nástroj SimilarWeb Prvních...

Přečíst
Jak zvýšit návštěvnost webových stránek
Jak zvýšit návštěvnost webových stránek

Značky se soustředí převážně na zvyšování míry konverze. Což je, samozřejmě, pochopitelné. Nicméně, aby lidé konverzi provedli, v první řadě musí vaši webovou stránku najít. Úspěch a vyšší tržby tedy vedou přes zvyšování návštěvnosti stránek. Pokud si kladete otázky typu "jak získat nové zákazníky" a...

Přečíst
9 marketingových kampaní s pozitivním poselstvím pro ženy
9 marketingových kampaní s pozitivním poselstvím pro ženy

Přestože svět už pokročil a muži a ženy si jsou v mnohých sférách rovni, dnešní doba se stále potýká s mnoha problémy. Některé značky přišly s jednoduchým, a přesto tak originálním konceptem, jak se se světem o poselství nebo pozitivní myšlenku podělit. Protože marketing není jen o tržbách a prodeji,...

Přečíst
Mám si najmout marketingovou agenturu nebo freelancera?
Mám si najmout marketingovou agenturu nebo freelancera?

I dnes, když se marketing skloňuje všude, si stále mnoho firem a manažerů není jistých, zda je spolupráce s marketingovou agenturou správným krokem. Vždyť tolik společností zvládá marketing interně nebo využívá služeb freelancera, který do společnosti vnese svou odbornost a bývá levnější. Jak to tedy...

Přečíst
Facebook omezuje počet reklam, které mohou běžet současně
Facebook omezuje počet reklam, které mohou běžet současně

Od druhé poloviny roku 2020 budou reklamy, které běží na jedné facebookové stránce současně, limitované. Aby Facebook připravil správce stránek na nová pravidla, vypustil novou verzi Marketingového API, které vám ukáže objem právě běžících reklam. Jak nás nová změna ovlivní? Podle Facebooku nové...

Přečíst
Vánoční kampaně, které vás chytí za srdce
Vánoční kampaně, které vás chytí za srdce

Vánoce jsou časem lásky a rodiny. Jsou o intenzivních emocích, o vzájemném respektu a úctě, kterou prokazujeme svým blízkým. Období Vánoc využívá pro svůj marketing i nejedna značka. A někdy se společnostem podaří vytvořit skutečně zajímavou marketingovou kampaň, která v nás rezonuje ještě dlouho poté. Teplo...

Přečíst
Tipy, které vám pomohou naplánovat vánoční marketingovou strategii
Tipy, které vám pomohou naplánovat vánoční marketingovou strategii

Přibližně 38 % lidí začíná s vánočními nákupy již v říjnu, i proto některé e-shopy nastavují vánoční strategii už začátkem podzimu. Samozřejmě, najdou se i tací, kteří vánoční marketing plánují až v jeho průběhu. Co vše byste měli mít při vymýšlení marketingové strategie na paměti? Vymezte si své...

Přečíst
Jakou myšlenku nám sděluje kampaň o ohrožených druzích?
Jakou myšlenku nám sděluje kampaň o ohrožených druzích?

Někdy se společnostem podaří vytvořit tak zajímavou kampaň, že se změní na virální. Jednu z podobných kampaní v roce 2008 do světa vypustil i Světový fond na ochranu přírody. O čem je kampaň? Známá kampaň WWF Japan - Population by pixel byla vytvořena tokijskou reklamní agenturou. Kampaň pozestává...

Přečíst
Emoce v marketingu: Jak postavit marketingovou strategii na emocích?
Emoce v marketingu: Jak postavit marketingovou strategii na emocích?

Rozhodnutí, která denně děláme, často vycházejí právě z našich pocitů. Emoce jsou naší neodmyslitelnou součástí. I psychologové tvrdí, že nejprve cítíme, až pak uvažujeme. Emoce mají silný vliv na celý náš život. Na jejich základě si vytváříme první dojem, konáme i nakupujeme. A tady se otevírají dveře...

Přečíst


Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet
Seznam.cz Collabim.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena