Silný podzim: Připravte se na Black Friday

Podzim je již za dveřmi a spolu s ním se dostávají do popředí i důležité marketingové události, na které se musíte připravit i vy. Jednou z takových událostí je Black Friday, známý také jako Černý pátek, který podněcuje lidi k nákupům. Jak se co nejlépe na masové výprodeje přichystat?

Oslovte zákazníky prostřednictvím email marketingu

Předtím, než začnou Black Friday akce, oslovte své stálé zákazníky. Můžete jim nabídnout produkty, o které projevily zájem, se slevou, dopravu zdarma, dodatečnou slevu nebo jim v rámci e-mail strategie poskytnout dřívější přístup ke slevám.

Odlište se od konkurence

Pokud nechcete zapadnout v davu e-shopů, které zlevní své produkty, odlište se strategií. Začněte s výprodejem dříve, nebo později, než ostatní. Odlište se poutavou grafikou a vyhrajte si s copywritingem. Kdo řekl, že vaši podzimní akci musíte nazvat právě Black Friday? Kreativitě se přece žádné meze nekladou. Můžete známý název ozvláštnit, zakomponovat do něj jméno značky nebo řady bestsellerů. Začněte třeba s akcí Black Thursday, vystupte z řady a zaujměte pozornost potenciálních zákazníků.

Nabídněte zákazníkům přidanou hodnotu

Kromě slev se postarejte i o zážitek, který si vaši zákazníci z nákupu odnesou. Nabídněte jim kvalitní servis, mezi který spadá rychlé doručení, bezplatná možnost vrácení zboží či překvapení v podobě slevy na další nákup.

Darujte část výnosů charitě

Několik procent z výnosu můžete darovat charitě. Nemusí jít o velkou částku, stačí, když darujete například 2 % z hodnoty nákupu. V žádném případě ale nedávejte pouze plané sliby. Peníze skutečně darujte a informujte své zákazníky, kam putovaly.

Odměna za nákup od určité hodnoty

Motivujte zákazníky, aby u vás utratili víc peněz. Odměňte je slevou, dopravou zdarma nebo dárečkem, když u vás utratí určitý obnos.

Udržte si pozornost zákazníků

Produkty ve slevě můžete obměňovat, abyste si pozornost zákazníků udrželi. Měňte je každých pár hodin. Snižte nebo zvyšte slevy. Vytvořte bannery pro každý typ slevy, aby nový vizuál stránky zdůraznil změnu na webu.

Oslovte influencery

Influenceři ve vašem oboru jsou skvělou volbou, jak odprezentovat blížící se Black Friday. Autentické zpracování reklamy vám pomůže získat pozornost zákazníků. Navíc oslovíte fanouškovskou základnu influencera, která často bývá věrnou kupní silou.

Přizpůsobte marketingové kanály Black Friday

Upravte svoje PPC sestavy a přizpůsobte kampaně na sociálních sítích tématu Black Friday. Nezapomeňte ani včas updatovat popisy a obrázky u produktů tak, aby působily atraktivně, inspirovaly lidi k nákupu a pomohly vám v době akcí.

Využijte další silné podzimní akce

Černý pátek není jedinou akcí, která nás na podzim čeká. Mezi další známé marketingové události patří Halloween a Cyber Monday, které nás čekají v říjnu a listopadu. Proto využijte jejich potenciál a připravte si speciální balíčky a slevy.

Začněte s přípravou včas a nic nepodceňte. A pokud potřebujete radu od profesionálů, obraťte se na nás a my vám pomůžeme.



Naše kvalifikace a partnerství

Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena