Jak se nám podařilo mít 66,67 % z klíčových slov na první straně?

Cíl kampaně

Na začátku spolupráce je základem naší práce provést důkladnou analýzu webových stránek a následně aplikovat efektivní SEO metody, které zajistí nejlepší pozice, hledanost a návštěvnost.

U klienta Andrie.cz bylo naším hlavním cílem stabilně zlepšit pozice u 44 vybraných klíčových slov a zvýšit návštěvnost zejména mimo vánoční období, kdy návštěvnost i prodeje přirozeně rostou.

  • Počet hlavních klíčových slov: 44
  • Celkový počet sledovaných klíčových slov: 407

Vstupní analýza

Z hlediska on-page faktorů jsme se po provedení vstupní analýzy webu zaměřili zejména na úpravu obsahu titulků, nadpisů a obrázků. Dále jsme řešili vyhledávané fráze, sémantiku a další on-page nastavení.

Zapracováním na indexaci stránek přes Google Search Console jsme odstranili chyby procházení a celkově jsme web dovedli ke správné indexaci. Následně jsme začali pracovat na off-page faktorech v podobě tvorby kvalitního odkazového profilu s uživatelsky užitečnou návazností.

Analýza klíčových slov

Klíčové fráze klienta se opírají o nabízený sortiment a zaměřují se prioritně na produkty s vysokou ziskovostí. Analýza klíčových slov zohledňuje také konkurenci a průběžně sledujeme pozice jednotlivých klíčových slov.

Výsledky optimalizace

67% klíčových slov na první straně a +35% nárůst organické návštěvnosti

Sledované období od října 2016 do června 2018 (celkem 21 měsíců).

CO SE POVEDLO

  • Zvýšení počtu návštěv webu o 35 %
  • 66,67 % z klíčových slov na první straně
  • Celkem 271 klíčových slov na první straně vyhledávání
  • Výrazné zlepšení hodnocení webu

Ve sledovaném období se nám podařilo zvýšit celkový počet návštěvníků z vyhledávání. Neustále také roste počet klíčových slov, které jsou na první straně ve výsledcích vyhledávání.


Vývoj organické návštěvnosti a počtu klíčových slov na první straně

Meziroční nárůst návštěvnosti je patrný zejména mimo vánoční období, které bylo hlavním cílem optimalizace.


Srovnání organické návštěvnosti Andrie

Závěrem

Klient od nás dostává pravidelný report s výkazem práce, která byla na webu provedena a platí pouze za to, co přináší požadované výsledky. Na základě výsledků zároveň postupně provádíme další optimalizace, aby se pozice i návštěvnost webu dál zlepšovali. Dlouhodobě se soustředíme zejména na off-page faktory a tvorbu kvalitního a trvalého odkazového profilu.



Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena