Jak se nám podařilo dostat 70% klíčových slov na 1. stranu za 7 měsíců

Cíl kampaně

Na začátku spolupráce je základem naší práce provést důkladnou analýzu webových stránek a následně aplikovat efektivní strategii pro co nejlepší výsledky SEO. Ta zajistí přední pozice i návštěvnost z vyhledávačů.

V případě mladého webu Domy Oldar bylo naším hlavním cílem zajistit rychlou indexaci webu a zlepšení pozic u důležitých klíčových slov, abychom co nejrychleji zvýšili organickou návštěvnost webu klienta. Výzvou v tomto případě bylo vysoce konkurenční prostředí a celkové stáří projektu.

  • Počet hlavních klíčových slov: 10
  • Celkový počet sledovaných klíčových slov: 160

Vstupní analýza

Z důvodů zašifrování webu a zdrojového kódu nebyla bohužel možná komplexnější analýza z pohledu vyhledávačů. U on-page faktorů jsme se na webu následně zaměřili zejména na úpravu obsahu, manuální opravy anchor textů a relevanci titulků. Dále jsme řešili vyhledávané fráze, sémantiku a další on-page nastavení.

Následně jsme pomocí Google Search Console odstranili chyby procházení a celkově jsme web dovedli ke správné indexaci. V případě off-page faktorů byla naše práce zaměřena na eliminaci nízkého příbytku a oborovou nesourodost zpětných odkazů z minulosti.

Analýza klíčových slov

Klíčové fráze klienta se zaměřují na obor a produkty nabízený klientem, prioritně na hledaná slova s vysokou relevancí. Analýza zohledňuje také konkurenci a průběžné sledování pozic jednotlivých klíčových slov.

Výsledky optimalizace

67% klíčových slov na první straně a +35% nárůst organické návštěvnosti

Sledované období od ledna 2018 do července 2018, tedy výsledky po 7 měsících spolupráce.

CO SE POVEDLO

  • Zvýšení počtu návštěv webu o 470 %
  • 70 % z klíčových slov na první straně
  • Celkem 112 klíčových slov na první straně vyhledávání
  • Výrazné zlepšení indexace a hodnocení webu

Během sedmi měsíců spolupráce se nám razantně podařilo zvýšit organickou návštěvnost webu a zajistit pro Domy Oldar dominantní pozici u 70 % klíčových slov na první straně vyhledávačů.

Vývoj organické návštěvnosti a počtu klíčových slov na první straně

Závěrem

Domy Oldar je dokladem toho, že při správné strategii a technice je možné rychle dosáhnout výsledků i v oblasti SEO pro relativně mladý projekt s vysokou konkurencí a obsadit přední pozice vyhledávačů. Výkyvy, které jsou ve výsledcích patrné, jsou v počáteční fázi projektu přirozené a odezní, jakmile se podaří web stabilizovat.

Klient od nás dostává pravidelný report výsledků,na jejichž základě upravujeme postupy a provádíme další optimalizace, aby se pozice i návštěvnost webu dál zlepšovaly. Základem práce je především kvalitní a stabilní odkazový profil s vysokou oborovou relevancí.



Naše kvalifikace a partnerství

Shoptet Seznam.cz Galérie realizátorov
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena