Content marketing

Rozjeli jste své podnikání, lidé ve vašem okolí o vaší firmě již vědí, nicméně vy míříte dál – na internet. Máte již své webové stránky, založený Facebook, Twitter i Instagram. Jak a čím web či sociálně sítě vyplnit, aby zaujaly vaše klienty natolik, že začnou sledovat vaši aktivitu, nakupovat vaše produkty či službu a pravidelně se vracet? Splňte své podnikatelské cíle pomocí content marketingu!

Content marketingem, neboli obsahovým marketingem, obsáhneme skoro vše, čím web nebo sociální sítě zásobujeme – ať už se jedná o videa, články, infografiku, podcasty, newslettery, obrázky, popisy produktů apod. Základním cílem této disciplíny je zejména předávání kvalitního a zajímavého obsahu, který potenciální čtenáře baví a vzdělává, což přináší nejen vyšší návštěvnost, povědomí o vaší firmě či její důvěryhodnost, ale také generování potenciálních zákazníků a tím i vyšší počet konverzí.

Content marketing

Jak tedy vplout do vytváření content marketingu? I když podnikáte v oboru, ve kterém se skvěle vyznáte a dokážete o něm dlouhé hodiny erudovaně hovořit, ne každý dokáže své myšlenky převést na obrazovku monitoru tak, aby to pro potenciálního čtenáře bylo skutečně zajímavé. Pokud tedy i vy tápete, doporučujeme využít služeb reklamní agentury, která pochopí, co chcete svým sledovatelům předat a převede vaše myšlenky v zábavný a zapamatovatelný obsah – ať už se bude jednat o popisy produktů, tvorbu podcastů nebo odborných článků různorodých témat.

Ať už jste se rozhodli pro využití agentury nebo si obsah vytváříte sami, je nutné mít ke zveřejňování obsahu určitý plán. Je nutné si uvědomit, jaký obsah chcete tvořit, kdy jej chcete publikovat a jak jej budete propagovat. Jak si na tyto otázky co nejlépe odpovědět? Můžete zanalyzovat své publikum a jeho potřeby, prozkoumat, jaký typ obsahu využívá vaše konkurence nebo zhodnotit, jakých cílů chcete dosáhnout a poté využít k tomu odpovídající typ obsahu.

Content marketing 2

Pakliže jste si již určili cíle, kterých chcete dosáhnout, zanalyzovali jste své publikum, vydefinovali si cílovou skupinu a inspirovali se nebo naopak zavrhli prvky, které využívá vaše konkurence, je ta správná doba vrhnout se na zodpovězení toho, jaký obsah si přejete vytvářet, kdy jej budete publikovat a jakým způsobem propagovat.

Jestli je předmětem vašeho podnikání např. koordinace svateb, jistě vám bude záležet na recenzích vašich klientů, článcích s příběhy o realizacích včetně fotografií, inspirace pro budoucí nevěsty atd. Důležitým faktorem bude sezónnost a svůj obsah budete zřejmě chtít umístit nejen na web, ale i na sociální sítě, jako je Facebook či Instagram, kde budete moci oslovit širší publikum a využít i dostupných formátů reklam v době, kdy např. již není hlavní svatební sezóna.

Content marketing 3

I když je tvoření obsahu během na dlouhou trať, je důležitým aspektem pro věrohodný a úspěšný web, který se i snáze brání blokování reklam. Je proto klíčové vytvářet jej dlouhodobě, poctivě a kvalitně. Buďte ve tvoření obsahu originální, předkládejte svému publiku užitečný obsah a vytvářejte jej tak, aby měli chuť jej sdílet dál – následně se výsledky brzy dostaví.



Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
Ochrana osobních údajů | HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena