SEO (Search Engine Optimization)

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače, chápeme jako metody, díky kterým dosahujeme umístění optimalizované webové stránky na předních pozicích vyhledávačů. SEO metody se samozřejmě postupem času velmi vyvíjely a od prvotních extrémně překlíčovaných textů na webu, spousty linků v patičce nebo dokonce neviditelného textu obsahujícího žádaná klíčová slova, uběhlo naštěstí už spoustu let. Ale internetoví pamětníci je pamatují :).

Přidané hodnoty optimalizace pro vyhledávače?

základní zdroj návštěvnosti/příjmů
zaměřeno na klíčová slova s vysokou konverzí
garance a platby dle výsledků
snadná měřitelnost

Jak to funguje a probíhá?

Dnes jsou však již SEO metody o mnoho dál a vyhledávače, především Google, „tlačí“ na přirozenost a atraktivitu obsahu. Dá se říci, že pokud budujete kvalitní obsah, který zákaznici chtějí číst a má přidanou hodnotu, je to jeden z nejdůležitějších dílků celé mozaiky SEO postupů. Dále je to samozřejmě dodržení určitých pravidel jako např. správně strukturované nadpisy, krátké a výstižné URL adresy, správně vyplněný ALT u obrázků a mnoho dalšího. Ve zkratce se ale dá říci, že v první řadě zkoumáme atraktivitu a přehlednost Vašich www stránek, dále atraktivitu obsahu, správné nastavení onpage faktorů – to vše jsou obvykle jednorázové úkoly. Poté je však nutné dlouhodobě strategicky budovat znalost Vaší značky, zde je nezbytné znát parametry vyhledávačů. Při neodborném nebo příliš agresivním linkbuildingu můžete namísto prvních pozic na hledaná klíčová slova (dále jen KW) skončit díky penalizaci na stránkách, kde Vás najdou maximálně roboti, nikoliv potenciální zákazník.

Výsledky optimalizace pro vyhledávače

Pokud správně a vytrvale optimalizujeme a web se již umísťuje na konkurenční klíčová slova (KW), znamená to pro Vaše webové stránky znatelné navýšení návštěvnosti z fulltextového vyhledávání ( v google analytics označováno jako organické vyhledávání). Velkou výhodou je, že již neplatíte za jednotlivé prokliky, jako např. u PPC.  Pokud se hlouběji podíváme na chování cílových skupin z jednotlivých zdrojů návštěvnosti, jako např. slevové portály nebo dnes hojně využívané srovnávače cen (heureka.cz, zbozi.cz, …), návštěvníci z organiky bývají často loajálnější. Vychází to z logiky uvažování. Pokud jdeme na slevový portál nebo srovnávač cen, je naším hlavním kritériem cena a to zřejmě zůstane i při našem dalším nákupu. Je tedy pravděpodobné, že znovu nenavštívíme přímo optimalizovaný web či eshop, ale opět srovnávač či slevový portál. Neříkáme samozřejmě, že to stejné se nemůže stát i u SEO, pravděpodobnost je však nižší. I tak ale samozřejmě pracujeme s dalšími nástroji, jako je remarketing, retargeting, newslettery atd… 

 Kromě přínosu návštěvnosti jsou dnes první pozice ve vyhledávání vnímány i jako tvorba image. Mnoho lidí si uvědomuje, jak těžké je dostat se mezi přední firmy ve vyhledávání. Je to jako obchod na top adrese, kde Vaši výlohu vidí mnoho potenciálních kupujících a Vy si díky těmto pozicím budujete a upevňujete svůj brand.

Kolik to stojí?

Konkrétní výsledky i cena za optimalizaci pro vyhledávače je velmi různorodá a pro každého klienta se řeší velmi individuálně. Jaké parametry zohledňujeme? Jsou to např. kvalita www stránek, aktuální pozice ve vyhledávání, hledanost a konkurence na jednotlivá klíčová slova, aktuální návštěvnost, sezónnost zboží atd. Výsledky a úspěchy našich klientů jsou od 15% navýšení u top hráčů na trhu s top pozicemi, až po 3000% navýšení u nových projektů. Stejně tak se cena může pohybovat od 12tis./měs. až po 150tis./měs. v závislosti na výše uvedených parametrech. Velmi často však máme nastaveno success fee, tedy rozumný základ měsíčního paušálu a odměny při dosažení konkrétních cílů. Nemusíte se tedy obávat vysokých částek na začátku spolupráce.

 Pokud máte zájem zjistit, na jakých jste pozicích ve vyhledávání, případně jak Vám dokážeme pomoci, neváhejte nás kontaktovat, případně zašlete svůj tel. kontakt a my Vás sami oslovíme.

Přesvědčili jsme Vás?

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT

Jsme tu pro Vás a Vaše potřeby nás zajimají. Napište nám telefon a my se Vám ozveme.

Napište nám
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena