Co je PPC?

PPC neboli pay per click, česky placeno za proklik jsou zřejmě nejrozšířenější formou online reklamy vůbec a jen málokterý podnikatel je nezkusil. Proč? Mohou být poměrně levné, jsou rychle spustitelné, nabízí je kdekdo, případně si je majitelé mohou nastavit i sami. A především fungují od té doby, kdy vznikly vyhledávače. Všechna uvedená fakta jsou i důvodem, proč jim tolik podnikatelů nemůže přijít na jméno a zatracuje je.

Přidané hodnoty kvalitního webu?

Základní zdroj
návštěvnosti/příjmů
Snadná měřitelnost
úspěšnosti/návratnosti
Nákladovost
již od 5%
Rychlé výsledky
- fungují okamžitě
Smlouva na dobu neurčitou
tedy bez závazků
Veškeré nastavení pouze
ve Vašich účtech
Podpora pro lepší pozice
ve vyhledávačích (SEO)
Maximální pružnost a flexibilita
- spuštění kampaně do 3 dnů

Jak fungují PPC?

V této kategorii se zaměříme pouze na nejzákladnější formu PPC, tedy SKLIK a ADWORDS. Fungují tak, že se Váš web zobrazuje na klíčová slova, která si sami zvolíte, a to v neomezeném množství. Pak je to otázka nastavení kampaní a ceny, za kterou jste ochotni se na dané klíčové slovo zobrazovat.

Kampaně, které pro klienty spravujeme, jsou vždy sestavovány tak, aby zde byla co nejvyšší pravděpodobnost ziskovosti pro klienta. Prvním úkolem je tedy vybrat si sortiment, který je pro zákazníka atraktivní a pro Vás jako prodejce má zajímavou marži. Nedává smysl nastavovat kampaně na klíčová slova, kde produkt stojí 200 Kč a marže je zde 20% tedy 40 Kč. Pokud vycházíme z průměrné konverze ( podíl návštěva / nákup) 1 %, nemůže se Vám taková kampaň nikdy zaplatit. Proto se vždy snažíme najít atraktivní produkty s vysokou marží, na které potom dává smysl cílit a pravidelně kampaň vylepšovat.

Přečtěte si o dalších formách PPC jako jsou např. google nákupy, remarketing nebo obsahová síť.

Proč jsou PPC nezbytné?

PPC jsou pro mnoho našich klientů nosnou částí online marketingu, která může tvořit 30 - 80% celkové návštěvnosti i obratu. Našim cílem je Váš zisk, který se nastavuje opět jako většina služeb individuálně. Je samozřejmě rozdíl, zda je Vaše průměrná objednávka 300 Kč nebo 30 tis., ale i při průměrné objednávce 300 nebo i méně korun, pokud je to zákazník pravidelný, můžou být kampaně ziskové. Např. v oblasti gastronomie, kde se průměrná objednávka pohybuje okolo 200 Kč, jsme se dokázali dlouhodobě a stabilně dostat na nákladovost PPC kolem 7 %. To je pro mnoho podnikatelů velký úspěch a v takovém případě je Vám poté většinou jedno, zda se měsíčně prokliká 5 nebo 50 tis.

Dnešní trendy vyhledávačů navíc ukazují, že více než kdy dříve ovlivňují investice do PPC pozice v organickém vyhledávání. Neexistuje na to žádná přesná metrika, nicméně můžeme s jistotou říci, že s PPC budete mít výrazně vyšší šanci na top pozice ve fulltextovém vyhledávání.

Kolik to stojí?

Cena naší správy vychází dle hodinové náročnosti, kterou si ale vždy stanovujeme předem. Průměrná cena za správu PPC kampaně se pohybuje od 5 do 15 tis./měs. + náklady na kliky.


V Hi Promotion nepožadujeme při správě PPC smluvní závazky na dobu určitou. Výhoda PPC je, že výsledky jsou měřitelné a dostavují se velmi rychle, proto pokud se vám nezdají dostatečně atraktivní, nedržíme Vás u nás nikdy násilím. Jestli i Vy chcete znát náš názor na nastavení Vašich stávajících PPC a chcete to s námi zkusit, kontaktujte nás níže.

Přesvědčili jsme Vás?

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT

Jsme tu pro Vás a Vaše potřeby nás zajimají. Napište nám telefon a my se Vám ozveme.

Napište nám
Hi Promotion s.r.o. info@hipromotion.cz
+420 725 965 559
HiPromotion.cz © 2017 Všechna práva vyhrazena